Dissenyar sense ser dissenyador
05/04/2016 (de 09:00 a 12:00) | 05/04/2016 (de 12:00 a 15:00). 6 hores, 2 sessions. TARRAGONA
Sovint ens trobem que després de generar uns continguts en forma de text o dades també hem de produir les peces finals: notes de premsa, newsletters, informes acuradament enquadernats i presentats, gràfics, etc. Aquest taller dirigit per Marta Aguiló, presenta un conjunt d’eines fàcils d’utilitzar i gratuïtes per crear i editar contingut gràfic i dóna pautes i criteris per utilitzar-les.
Noves narratives per a web, mòbils i tauletes
05/04/2016 | 12/04/2016 (de 10:00 a 14:00). 8 hores, 2 sessions. BARCELONA
Nereida Carrillo us donarà una panoràmica d’instruments perquè pugueu plantejar noves narratives i us aportarà alguns criteris bàsics perquè traslladeu les peces periodístiques a dispositius mòbils, a smartphones i a tauletes de forma ràpida i senzilla.
Introducció a Wordpress per a periodistes
06/04/2016 | 13/04/2016 (de 15:30 a 19:30). 8 hores, 2 sessions. CATALUNYA CENTRAL
En aquest curs, impartit per Ariadna Fernández, aprendreu a utilitzar l’eina i publicar articles, fotografies i vídeos en el sistema de gestió de continguts wordpress.com
Quin llenguatge i estil hem de fer servir a Twitter?
07/04/2016 (de 09:30 a 14:30). 5 hores. GIRONA
En aquest curs, impartit per Sílvia Llombart, analitzarem quines tècniques de llenguatge ens ajudaran a comunicar-nos millor a Twitter, descobrirem trucs, a l’hora d’escriure, per arribar millor als nostres destinataris. I tot plegat ho arrodonirem fent pràctiques que ens ajudin a entendre millor quin llenguatge i quin estil hem de fer servir a Twitter.
Webinar: El engagement en redes sociales
07/04/2016 (de 15:30 a 16:30). 1 hora.
El Social Media es sólo una herramienta para conseguir tus objetivos de empresa. Uno de esos objetivos es el engagement con el usuario. En este webinar impartido por Pilar Yépez descubriremos qué es realmente el engagement, cambiaremos nuestra manera de entenderlo y lo convertiremos en un activo de la empresa que nos permita defender nuestra inversión en Redes Sociales, un activo con sus propios KPIS y métricas que podamos evaluar según nuestros propios objetivos.
De tràfic web a clients satisfets: Inbound Marketing
13/04/2016 (de 10:00 a 14:00). 4 hores. GIRONA
Aquest curs, dissenyat per Roger Bretau, dóna a conèixer l’Inbound Marketing, un conjunt de tècniques que s’utilitzen per aconseguir que un producte o una organització sigui present a la ment del consumidor en tot el procés de compra i convertir els clients en prescriptors. Es mostraran quins són els tipus de continguts ideals per a cada fase del procés de compra i les eines d’automatització disponibles avui dia.
Periodista jove i freelance: com començar?
18/04/2016 (de 09:30 a 14:30). 5 hores. CATALUNYA CENTRAL
Aquest curs, impartit per Nereida Carrillo, es proposa donar consells pràctics a persones que volen obrir-se un camí com a professionals freelance en el món de la comunicació, especialment, recent graduats i estudiants d’últims cursos. L’objectiu és aprendre a crear-se un perfil i definir una trajectòria professional, així com reflexionar sobre com proposar i administrar col·laboracions i resoldre dubtes pràctics sobre el dia a dia dels treballadors per compte propi.
Habilitats de portaveu per a intervencions professionals
18/04/2016 | 25/04/2016 (de 15:30 a 20:30). 10 hores, 2 sessions. BARCELONA
Amb aquest curs, dirigit pel professor Joan Francesc Cánovas, aprendreu a fer ús de les principals eines de comunicació per comunicar-vos amb eficàcia tant en l’àmbit personal com professional, a través de la realització d’exercicis pràctics que s’enregistren en vídeo i posteriorment s’analitzen.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari