ASISA ha estat guardonada amb el premi 'Servei d'Atenció al Client 2018' en la categoria d'asseguradores de salut, premi que entrega anualment Sotto Tempo Advertising. Aquest és el tercer any consecutiu que ASISA aconsegueix aquest reconeixement, creat amb l'objectiu de promoure la qualitat del servei de les empreses i ajudar els clients a escollir les empreses, de 20 sectors diferents, que els oferiran millor atenció.
L'elecció del 'Servei d'Atenció al Client de l'Any' es basa en una metodologia molt rigorosa, realitzada a partir de les tècniques de 'mystery shopper' (clients misteriosos) amb l'ajuda de l'eina tecnològica eAlicia. A més, s'hi afegeix l'opinió dels clients de les companyies participants, la qual s'avalua a través d'enquestes de satisfacció realitzades per Netquest, multinacional especialista en investigació de mercats.
Per una banda, les tècniques de 'mystery shopper' permeten valorar els quatre principals canals d'atenció al client a distància: telèfon, correu/formulari web, pàgines web i xarxes socials. Cada canal de comunicació té els seus criteris d'avaluació que s'engloben en les temàtiques de Gestió de la Disponibilitat, Criteris Relacionals i Qualitat de la Resposta, tant en l'àmbit tècnic com humà. Per l'altra banda, l'informe es completa amb el resultat de les enquestes de satisfacció enviades per Netquest a 2.000 persones representatives de la població espanyola.
ASISA millora la seva atenció digital i telefònica
L'estudi va concloure que l'atenció al client d'ASISA obté una valoració global de 9,39 punts, molt per sobre de la mitjana de les asseguradores de salut analitzades (7,4). La companyia ASISA ha millorat la seva valoració dels últims dos anys, després del 8,66 obtingut l'any 2015 i el 9,13 del 2016.
La puntuació obtinguda és especialment bona en l'entorn digital: l'atenció a través del canal web va obtenir 9,81 punts i a través de les xarxes socials, 9,52 punts. De la mateixa manera cal destacar que ASISA ha millorat la valoració de l'atenció telefònica (8,85) i manté la qualitat de les respostes a través del correu electrònic (8,71).
Jaime Ortiz, director Comercial i Màrqueting d'ASISA, destaca que "per ASISA és un orgull haver estat elegits per tercer any consecutiu l'asseguradora de salut amb el millor servei d'atenció al client de l'any. A més, la nostra valoració millora cada any, una mostra clara del compromís que mantenim amb els clients per poder-los oferir un servei d'excel·lència, personalitzat i que atengui les seves necessitats de manera ràpida i satisfactòria. Per assolir aquest objectiu comptem amb equips de gran qualitat i en constant procés de formació. Aquest guardó reconeix la nostra feina i permet que ASISA sigui una companyia cada cop més orientada al client".
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari