SEO per a comunicadors - Nivell avançat
13/04/2015 | 20/04/2015 (de 09:30 a 13:30). 8 hores, 2 sessions. BARCELONA
L’objectiu del programa dissenyat per Pilar Yépez és aprofundir en el SEO (Search Engine Optimization) des d’una perspectiva global i aplicar-lo a la labor dels professionals de la comunicació. Per fer-ho, es partirà dels coneixements adquirits en el nivell introductori del curs i es treballarà de forma específica en l’àrea de màrqueting de continguts per al SEO i tots els aspectes relacionats amb l’elaboració de “redaccionals SEO friendly”.
Habilitats de portaveu per a intervencions professionals
14/04/2015 | 21/04/2015 (de 09:30 a 14:30). 10 hores, 2 sessions. BARCELONA
Amb aquest curs, dirigit pel professor
Joan Francesc Cánovas, aprendreu a fer ús de les principals eines de comunicació per comunicar-vos amb eficàcia tant en l’àmbit personal com professional, a través de la realització d’exercicis pràctics que s’enregistren en vídeo i posteriorment s’analitzen.
Introducció a Wordpress per a periodistes
15/04/2015 | 22/04/2015 (de 10:00 a 14:00). 8 hores, 2 sessions. TARRAGONA
En aquest curs, impartit per
Ariadna Fernández Planells, aprendreu a utilitzar l’eina i publicar articles, fotografies i vídeos en el sistema de gestió de continguts wordpress.com
Gestió i tècniques de creixement de comunitats a Twitter
17/04/2015 (de 09:30 a 14:30). 5 hores. BARCELONA
El propòsit d'aquest curs, dirigit per
Francesc Grau, és atorgar-vos uns coneixements totalment orientats a la pràctica i d’aplicació immediata, tant per a comptes personals com d’organitzacions en aquesta xarxa social que és Twitter i que ha suposat una autèntica revolució de les comunicacions.
Taller intensiu de creació de continguts per a xarxes socials
21/04/2015 | 27/04/2015 (de 16:00 a 20:00). 8 hores, 2 sessions. CATALUNYA CENTRAL
Crear contingut per a xarxes socials és molt fàcil… o no. Cada canal té les seves característiques i detalls. En aquesta sessió intensiva amb Enrique San Juan, els participants descobriran de forma 100% pràctica com crear continguts per a les quatre xarxes socials més importants en base al model del cas, en viu i en directe
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari