Eines per generar ingressos amb continguts digitals
06/05/2015 (de 09:30 a 14:30). 5 hores. BARCELONA
El propòsit principal d'aquest curs dirigit per Álvaro Martínez és inventariar eines i estratègies que, per haver demostrat èxit o per la seva originalitat, val la pena mencionar com a formes de generar ingressos a través dels continguts digitals.
Webinar: Com fer cronologies interactives
07/05/2015 (de 16:00 a 17:00). 1 hores.
Les noves narratives per a webs estan canviant profundament els relats periodístics. Les històries amb un component temporal, com ara la biografia d’un personatge, l’evolució d’un conflicte o la història d’una organització, es poden explicar de manera innovadora. El clàssic relat cronològic de text amb paràgrafs encapçalats per dates pot convertir-se en una cronologia interactiva i multimèdia. Els alumnes s’introduiran amb Nereida Carrillo en l’elaboració d’aquest tipus de peces i coneixeran el funcionament de dues eines per fer cronologies interactives.
Introducció a la comunicació interna a l’empresa
11/05/2015 (de 15:30 a 20:30). 5 hores. BARCELONA
Amb aquest curs, dirigit per Belén Badia, aprofundireu en el coneixement de la comunicació interna a les organitzacions a partir de l’anàlisi del seu rol estratègic i de les seves principals eines. Aixi mateix, podreu adquirir els coneixements clau per entendre i explotar el potencial que la comunicació pot aportar a l’interior de l’empresa.
Webinar: Com es fa una nota de premsa
13/05/2015 (de 10:00 a 11:00). 1 hora.
Aquest webinar dirigit per Carles Singla, ofereix les claus essencials per fer una nota de premsa adaptada a les necessitats dels mitjans i, per tant, tenir més possibilitats d’èxit en l’objectiu que sigui difosa o que resulti realment útil als periodistes que la reben.
Relats promocionals (Branded Content)
14/05/2015 (de 10:00 a 14:00) | 14/05/2015 (de 15:30 a 17:30). 6 hores, 2 sessions. BARCELONA
L’objectiu d’aquest curs, impartit per Neus Arqués, és facilitar als periodistes dedicats a la comunicació, eines per captar millor l’atenció dels seus clients, treballant conceptes i tècniques de branded content.
Com convertir-se en Community Manager
15/05/2015 | 22/05/2015 (de 09:30 a 14:30). 10 hores, 2 sessions. BARCELONA
L'objectiu d'aquest curs, dirigit per Enrique San Juan, és facilitar les eines bàsiques per esdevenir un Community Manager que us permeti gestionar de forma ràpida i exitosa la vostra presencia al núvol: web, blogs, Facebook, LinkedIn, Twitter, Youtube...
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari