Linkedin per a empreses
Treu tot el partit a la xarxa professional
27/04/2016 (de 10:00 a 14:00). 4 hores. BARCELONA
Linkedin és la millor plataforma professional per a empreses i, tot i així, és a la que menys suc se li treu. En aquest curs impartit per Pilar Yépez, els participants podran descobrir com enfocar el perfil de la seva empresa a Linkedin, com promocionar els seus productes i serveis i, per descomptat, con enfocar i aterrar el pla de continguts i l’estratègia a la xarxa social professional que més eines posa al servei de l’empresa.
Webinar: Logra usuarios comprometidos y activos en redes sociales
Qué es y cómo medir el engagement para convertirlo en un activo empresarial
28/04/2016 (de 15:30 a 16:30). 1 hora.
El Social Media es sólo una herramienta para conseguir tus objetivos de empresa. Uno de esos objetivos es el engagement con el usuario. En este webinar impartido por Pilar Yépez descubriremos qué es realmente el engagement, cambiaremos nuestra manera de entenderlo y lo convertiremos en un activo de la empresa que nos permita defender nuestra inversión en Redes Sociales, un activo con sus propios kpis y métricas que podamos evaluar según nuestros propios objetivos.
Visualitzar informacions: infografia bàsica
03/05/2016 | 10/05/2016 (de 15:30 a 20:30). 10 hores, 2 sessions. BARCELONA
L’objectiu principal del curs a càrrec de Jordi Català, és donar als participants eines per aplicar criteris, fórmules i solucions infogràfiques que els ajudin a resoldre problemes de comunicació en contextos que no necessàriament són periodístics. I també es proposen solucions infogràfiques per al periodisme modern en tots els seus vessants
De tràfic web a clients satisfets: Inbound Marketing
04/05/2016 (de 09:30 a 13:30). 4 hores. GIRONA
05/05/2016 (de 16:00 a 20:00). 4 hores. BARCELONA
Aquest curs, dissenyat per Roger Bretau, dóna a conèixer l’Inbound Marketing, un conjunt de tècniques que s’utilitzen per aconseguir que un producte o una organització sigui present a la ment del consumidor en tot el procés de compra i convertir els clients en prescriptors. Es mostraran quins són els tipus de continguts ideals per a cada fase del procés de compra i les eines d’automatització disponibles avui dia.
Redacció per a webs i blogs – Nivell avançat
04/05/2016 | 11/05/2016 (de 15:30 a 19:30). 8 hores, 2 sessions. BARCELONA
El curs pretén ser eminentment pràctic. Sílvia Llombart analitzà els webs, blocs i textos dels participants, assenyalarà els punts forts, els punts febles, les millores a realitzar en la redacció, les mancances en arquitectura i usabilitat, etc. D’aquesta manera, a la segona sessió, els participants podran aportar nou material, realitzat seguint les recomanacions rebudes per aconseguir un resultat òptim en els seus treballs.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari