Facebook, Spotify o Twitter estan desenvolupant aplicacions similars a Clubhouse. Des del Report.cat, setmanari digital del Col·legi de Periodistes, Irene Riart descobreix un format que suposa una nova oportunitat per al periodisme transmèdia.
Avui dia, cada vegada són més les plataformes que han anat sorgint entorn l’àudio en directe, un format que recorda a la ràdio tradicional i que sembla haver agafat embranzida darrerament. Prova d’això és que grans empreses com Facebook o Spotify comencen a desenvolupar les seves pròpies opcions d’àudio en directe. Al mateix temps, cada cop hi ha més comunicadors i periodistes que veuen en aquest format una nova manera de crear contingut online i incorporar-lo en el panorama comunicatiu de nou.
L’abril de l’any 2020 va ser per a molts un any negre. Enmig de la pandèmia, molts ciutadans estaven tancats a casa i les notícies s’omplien d’informació sobre l’avanç de la COVID-19. En paral·lel, dos emprenedors amb experiència prèvia a Google i Pinterest van decidir llançar una nova xarxa social basada en grups de conversa d’àudio en directe: Clubhouse.
Pots llegir l’article sencer a
Report.cat
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari