El branding 3.0, que és el d’Internet, aporta més visibilitat, resultats i clients que l’1.0 o analògic perquè té més abast. No obstant això, aquest, que és el del ‘cara a cara’ de tota la vida, té molta importància perquè som humans. “Mai una xarxa social podrà suplir el contacte personal”, reconeix Chal Jiménez, creatiu, periodista, storyteller, digital manager, escriptor i expert en marca personal que dirigeix cursos de Personal Branding 3.0 al Col·legi de Periodistes de Catalunya.
De fet, ell assegura que totes les marques busquen crear experiències reals, vivencials, com ho demostra l’Informe Infoadex (d’inversió publicitària a Espanya), que indica que el major índex de creixement és pels mitjans no convencionals, com són esdeveniments, patrocinis i relacions públiques. Perquè el tu a tu “fa que una marca impacti al cor i això marca la diferència”, com Jiménez puntualitza.
Igual que les marques tenen una identitat determinada i atrauen el públic que s’hi sent identificat, cada persona té una sèrie de valors que la fa especial i única. Tots hauríem de saber-los identificar i comunicar per diferenciar-nos i per evitar que els altres ens posin ‘etiquetes’. “Cal fer-ho perquè els altres et vegin com tu vols”, afirma Jiménez.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari