• Newsletters i esdeveniments, l’última aposta

    Karen Montero
    -
    21 gener, 2025

    Els butlletins informatius i els esdeveniments presencials són formats a l'alça que estan demostrant ser eficaços per connectar els lectors amb els mitjans i fidelitzar-los. La periodista Karen Montero analitza aquesta estratègia amb el suport d’experts en el sector.

    Carla Turró, Tatxo Benet i Esther Vera durant un debat sobre la llibertat d’expressió en la Festa d’Estiu de l’ARA | Foto: ARA

    Els mitjans de comunicació estan adaptant els seus formats per arribar als lectors de manera més efectiva. Les newsletters i els esdeveniments presencials han esdevingut dues estratègies clau per augmentar el compromís i la influència. Diaris com El País, eldiario.es o l'Ara han integrat aquestes eines amb èxit, millorant la seva connexió amb l'audiència.

    L'ús de butlletins digitals ha crescut després de la pandèmia, cosa que permet una comunicació més personalitzada i especialitzada. Així mateix, els esdeveniments presencials ofereixen una experiència única que enforteix la relació entre mitjans i públic. Ambdues estratègies han permès als mitjans mantenir-se rellevants i innovadors en un context digital canviant.

    Pots llegir l’article sencer a Report.cat

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.