Instagram ja ronda els mil milions d’usuaris mensuals i l’any passat va batre un nou rècord d’obertura de nous comptes. Des del Report.cat, setmanari digital del Col·legi, Marta Alemany ens explica per què estar tot el dia en aquesta xarxa social no és sinònim d'estar informat.
Mark Frankel, editor de les xarxes socials de la BBC News, explicava l’any passat a la web anglesa Journalism que Instagram dóna l’oportunitat al mitjà per a acostar-se a una “jove i vibrant audiència que no necessàriament ha de fer servir la nostra web, ràdio o televisió per consumir les nostres històries”. De fet, una sèrie d’instastories centrada en les declaracions d’immigrants musulmans nord-americans sobre Trump va portar a la BBC un èxit inesperat. “Vam tenir 100.000 reproduccions els primers 15 segons i un molt bon nivell de retenció fins l’últim clip”, comenta Frankel. “Vam pensar que seria interessant provar i experimentar un tipus diferent d’storytelling tot descomposant parts d’una història en petits vídeos o en una sèrie animada de manera que els nostres seguidors poguessin experimentar el fet a mesura que es va actualitzant”, explica.
Pots llegir l’article sencer a
Report.cat
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari