9ena Setmana de la Comunicació a la UdL

  • 9ena Setmana de la Comunicació a la UdL
    Divendres 13 abril
    SESSIÓ PRÈVIA
    Espai: Saló d'actes
    12.00. Presentació dels estudis de Comunicació i Periodisme Audiovisual als alumnes de batxillerat. Jornada de portes obertes a les instal•lacions dels estudis de Comunicació i Periodisme Audiovisuals.
    “El gran nord”, sèrie de Tv3 rodada al Pallars Sobirà. Actriu: Marta Romero
    Espai: Sala Víctor Siurana
    16.00. Inauguració de la Setmana de la Comunicació per part del Rector de la UdL, Roberto Fernández Díaz i de Joaquim Capdevila, coordinador de la titulació de Periodisme i Comunicació Audiovisual.
    17.00. Gestió de marca. Introducció teòrica. A càrrec de:
    • Marta Gràcia, Maximizer Coordinator de Google Espanya. Llicenciada en Traducció i Interpretació per la Universitat Pontifícia de Comillas.
    • Josep Rom, vicedegà de Tecnologia de la Facultat de Comunicació Blanquera, Universitat Ramon Llull • Juan Pablo Eslava, consultor i formador.
    • Carles Feliu, Director de Marca de CaixaBanc.
    Moderador: Silvia Ibáñez, delegada del Col•legi de Publicitaris de Catalunya a Lleida.

    Dilluns 16 abril
    Espai: Sala Víctor Siurana.
    16.00. El territori com a marca: el Montsec.
    Presentació: Miquel Pueyo, director de la Càtedra de Periodisme i Comunicació de la Universitat de Lleida.
    Taula rodona. Ponents:
    • Miquel Rafa, cap de l’Àrea de Territori i Medi Ambient de l’Obra Social de CatalunyaCaixa.
    • Vidal Vidal, escriptor, especialista en turisme.
    • Salvador Ribas, director científic Consorci del Montsec.
    Moderador: Lluís Visa, periodista.
    Altres: Amb el planetari portàtil podreu gaudir d'un viatge per l'univers entre les 16 i les 20 hores al Claustre de la Pensativa de l'Edifici del Rectorat
    18.00. Enologia i territori
    Presentació: Carol Sorribas: Especialista en màrqueting amb causa i màrqueting social.
    Conferència a càrrec de Tomàs Cusiné, President de la Ruta del Vi de Lleida.
    Conferència-taller a càrrec d’Ivà Gallego, enòleg del celler Lagravera.
    Dimarts 17 abril
    La ciutat com a marca
    Espai: Sala Víctor Siurana
    16.00. Marca Barcelona.
    Projecció de diferents fragments de pel•lícules on es visualitza Barcelona.
    Taula rodona:
    Toni Puig, professor de Branding Públic a ESADE.
    Enric Casas, exdirector de Comunicació Corporativa i Qualitat de l’Ajuntament de Barcelona.
    Manuel Delgado, Professor a la Universitat de Barcelona, antropòleg. Autor de la “Ciudad mentirosa”.
    Moderador: Jordi Nieto, professor de Comunicació Audiovisual de la Universitat de Lleida.
    18.00. Marca Lleida.
    Presentació: Marcel•la Andreu, responsable de Comunicació de Global Lleida.
    Conferència a càrrec de Carles Porta i Òscar Rodríguez, productors audiovisuals. “El mecanoscrit del segon origen” i la implicació de Lleida.
    Dimecres 18 abril

    Espai: Sala Víctor Siurana.
    12.00. Taula rodona: La salut i l’esport com a marca corporativa • Pep Castarlenas, director-gerent d’Ekke.
    • Fundació Ferreruela (ONG). Xavier Caufapé gerent de la Fundació Ferreruela • Carolina López, directora de botigues i canals de distribució de l’Àrea de Màrqueting del RCD Espanyol
    Moderador: Domingo Ribes, responsable de la sucursal a Lleida de Mussap.
    16.30. Marca als mitjans
    • Ignasi Aragay, director adjunt del diari 'Ara'.
    • Enric Marin, expresident de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) i professor de la Facultat de Ciències de la Informació de la Universitat Autonòma de Barcelona.
    Moderador: Josep Lluís Cadena, president de la Demarcació de Lleida del Col•legi de Periodistes de Catalunya.
    18.00. Cloenda de la setmana de la comunicació
    Adjunt Mida
    Pòster 9a setmana de la comunicació.pdf 1.49 MB
    13-18 abril, 2012