El curs proporciona en primer lloc els elements bàsics per al càlcul i l’anàlisi dels costos relacionats amb el desenvolupament d’un projecte en el sector de la comunicació. En segon lloc, permet que el participant conegui el concepte i la utilitat dels pressupostos, i pugui confeccionar un pressupost bàsic d’ingressos i despeses. Tots dos aspectes es tracten de forma molt pràctica, adaptada a persones sense coneixements previs de comptabilitat i finances i amb orientació específica a empreses de comunicació, tant mitjans com serveis de consultoria i assessoria
1a part
2a part
El curs es basa en l’exposició de conceptes combinada amb el treball pràctic a partir d’exemples i un cas pràctic que es desenvolupa a l’aula.
Persones que han creat o volen crear un projecte empresarial en l’àmbit de la comunicació: nous mitjans, blogs temàtics, serveis d’assessorament en comunicació empresarial, gabinets de premsa, etc. o que necessiten orientació per preparar pressupostos per als seus clients.
Llicenciada en Ciències Econòmiques i professora a l’IQS Universitat Ramon Llull. Màster en Fiscalitat de l’Empresa (1990 CEC). Actualment sòcia de Crous i Associats Advocats i Economistes, S.L., empresa de consultoria, a càrrec de l’àrea fiscal i comptable.
16/12/2024 Barcelona |
13/12/2024 Barcelona |
12/12/2024 Tarragona |
12/12/2024 Andorra la Vella |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat