Gràcies i degut al poder dels nous mitjans de comunicació digital, actualment cap marca o empresa pot sobreviure i complir els seus objectius sense formar part de la conversa social ni conèixer el seu impacte en la seva reputació. En aquest curs aprendràs com escoltar en les plataformes on-line, com formar part d’aquestes converses, d’una forma natural i creïble, i com gestionar-les i controlar el seu impacte sobre l’empresa i sobre la marca, inclús en situacions de crisi.
Aquest curs es retransmet també per vídeostreaming. Per això, si no pots assistir presencialment, el pots seguir on line en directe, amb un preu reduït de 34€ per a col·legiats i 68€ per al públic general. Places disponibles fins el divendres 22 de novembre. Reserva-la a cfd@periodistes.cat
Introducció: l’identitat, el posicionament i la reputació
L’escolta activa
Anàlisi de Resultats i Pla d’Acció
La crisi
8 hores de teoria amb un enfocament pràctic en què veurem molts casos pràctics d’exemple.
Són necessaris coneixements de les plataformes digitals i xarxes socials, i l’accés a l’administració d’aquestes plataformes farà més fàcil el seguiment del curs. Cal assistir a les sessions amb ordinador portàtil.
Periodistes i professionals de la comunicació amb una activitat íntimament lligada a la presència digital de la seva empresa, marca, o perfil professional i adaptats al treball dins l’entorn web.
Publicista. Directora creativa en agències dedicades al màrqueting on-line i BTL. Consultora de màrqueting digital i Social Media Strategist per a empreses de diferents sectors. Més de 25 anys d'experiència formant en màrqueting a diferents institucions com IM Digital Business School, UPF BSM, EAE o INESDI.
16/12/2024 Barcelona |
13/12/2024 Barcelona |
12/12/2024 Tarragona |
12/12/2024 Andorra la Vella |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat