Les Xarxes Socials són actualment una obligació i un repte per a les marques o empreses que volen connectar amb els seus consumidors. A la complexitat de crear continguts de qualitat, se suma la dificultat, cada dia més creixent, de fer-los arribar als usuaris. Conèixer les possibilitats del social media paid t’ajudarà a aplicar una estratègia de promoció social que et permetrà reconnectar amb els teus usuaris, donar notorietat al teu contingut i aconseguir els teu objectius, mesurant l’impacte i el rendiment de cada cèntim invertit per aconseguir-ho.
Els mitjans socials com a plataformes publicitàries
Dissenyant una campanya de Social Media Paid a Facebook/Instagram i Twitter
Anàlisi de resultats
6 hores de teoria i 2 hores per realitzar un taller pràctic de forma individual que després serà contrastat en grup.
És fonamental tenir accés a l’administració de pàgina de Facebook i un perfil de Twitter.
Periodistes i professionals de la comunicació, ja familiaritzats amb el treball en Xarxes Socials i l’elaboració d’estratègies d’interacció amb usuaris i clients a través de Social Media que vulguin complementar aquestes estratègies amb campanyes de social media paid, per maximitzar l’impacte i l’abast de les seves accions.
Publicista. Directora creativa en agències dedicades al màrqueting on-line i BTL. Consultora de màrqueting digital i Social Media Strategist per a empreses de diferents sectors. Més de 25 anys d'experiència formant en màrqueting a diferents institucions com IM Digital Business School, UPF BSM, EAE o INESDI.
16/12/2024 Barcelona |
13/12/2024 Barcelona |
12/12/2024 Andorra la Vella |
09/12/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2025
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat