Un any més es posa en marxa una campanya de micromevenatge per fer possible la 6ena edició de l'Anuari dels Silencis Mediàtics. L'edició d'aquest any inclourà 12 reportatges sobre temes silenciats il·lustrats amb infografies.
Des del Grup Barnils s'ha engegat una nova campanya de micromecenatge a Verkami per fer possible un any més l'Anuari dels Silencis Mediàtics. Aquest projecte de periodisme d’investigació, que enguany arribarà a la 6a edició, treurà a la llum temes que han estat silenciats als grans mitjans de comunicació, amb l’objectiu que arribin al coneixement de la societat. L’edició de 2016 de l'Anuari inclourà 12 reportatges sobre temes silenciats, un calendari del periodisme crític i infografies sobre altres temes tractats de manera esbiaixada o polèmica.
Per fer-lo possible, es necessita recollir 9.000 euros a través del micromecenatge. Les aportacions dels mecenes representen al voltant del 80% del finançament del projecte i són una garantia d'independència, perquè asseguren l'exclusiva dependència de les persones que hi col·laboren. Per a fer una aportació al verkami, podeu anar a aquest enllaç: www.vkm.is/mediacat2015. A canvi pots obtenir recompenses com l'Anuari en versió digital o paper, diversos llibres editats pel Grup Barnils o accés a actes exclusius per a mecenes.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari