Linkedin és la millor plataforma professional per a empreses i, tot i així, és a la que menys suc se li treu. En aquest curs, els participants podran descobrir com enfocar el perfil de la seva empresa a Linkedin, com promocionar els seus productes i serveis i, per descomptat, con enfocar i aterrar el pla de continguts i l’estratègia a la xarxa social professional que més eines posa al servei de l’empresa. Coneixent Linkedin, aquesta xarxa social ajuda a a posicionar-te com a expert en el propi sector, a generar marca i a millorar la reputació personal i corporativa. I, a més, permet connectar amb els clients i generar xarxes professionals altament especialitzades.
Introducció: la teva pàgina d’empresa:
Eines de Linkedin:
Linkedin Ads:
El curs es basa en l’exposició de conceptes il·lustrats amb un gran nombre de casos exitosos d’exemple.
Els participants han d’assistir amb un ordinador portàtil.
Periodistes i professionals de la comunicació, així com tota mena de professionals, amb coneixements d’aquesta xarxa social a nivell d’usuari i que vulguin descobrir les seves possibilitats per a l’empresa. No és necessari tenir accés a l’administració d’una pàgina d’empresa, però si es té, farà més fàcil el seguiment del curs.
Publicista. Directora creativa en agències dedicades al màrqueting on-line i BTL. Consultora de màrqueting digital i Social Media Strategist per a empreses de diferents sectors. Més de 25 anys d'experiència formant en màrqueting a diferents institucions com IM Digital Business School, UPF BSM, EAE o INESDI.
16/12/2024 Barcelona |
13/12/2024 Barcelona |
12/12/2024 Tarragona |
12/12/2024 Andorra la Vella |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat