Internet ha transformat la manera com comuniquem. La lectura en pantalla és diferent a la lectura en paper. Més aviat, s’escaneja informació en lloc de realitzar una lectura a fons. El lector digital exigeix claredat i concisió. Per això, hem d’adaptar la nostra escriptura a les característiques de la web per poder captar la seva atenció. En general, el lector digital és impacient, infidel i està rodejat de múltiples estímuls a cop de click. Així, doncs, mantenir el seu interès és tot un repte. En aquesta càpsula descobriràs trucs i recomanacions per adaptar la teva escriptura a la pantalla, comunicar amb més eficiència i mantenir l’interès del lector digital.
Objectiu general
Objectius específics
Continguts
El curs consta d’un vídeo que es podrà consultar en qualsevol moment durant el curs. No inclou tutoria del professorat.
L'horari indicat al marge dret és orientatiu. Com el vídeo està enregistrat, l'alumnat pot accedir als materials els dies i hores que prefereixi fins a la data de finalització del curs.
Professionals de qualsevol disciplina que utilitzin la redacció digital en el seu dia a dia professional i vulguin millorar la seva tècnica.
Periodista i escriptor. Doctor en Comunicació Social. Professor associat de Tècniques de redacció en Relacions Públiques a la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i de Comunicació, teories i tècniques a la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).
16/12/2024 Barcelona |
13/12/2024 Barcelona |
12/12/2024 Tarragona |
12/12/2024 Andorra la Vella |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat