• Analítica social per a mesurar rendiment

    Sessions on line en directe

    Objectius del curs

    • Comprendre la importància de l’anàlisi de xarxes socials en l’estratègia de màrqueting digital
    • Familiaritzar-se amb les principals plataformes de xarxes socials i les seves mètriques rellevants
    • Aprendre a fer servir eines d'anàlisi de xarxes socials per obtenir informació i generar informes efectius
    • Analitzar el comportament del públic objectiu i la seva interacció a les xarxes socials

    Programa

    SESSIÓ 1: 

    AUDIÈNCIA, MÈTRIQUES I OBJECTIUS

    • Conèixer l'audiència a les xarxes socials: demografia, interessos i comportaments

    • Mètriques bàsiques de xarxes socials: abast, impressions, interaccions, etc.

    • Establiment d’objectius per a l’anàlisi de xarxes socials

    SESSIÓ 2: 

    ANALITZAR PER APRENDRE

    • L'auditoria de RRSS

    • Monitorització i anàlisi de la competència en xarxes socials

    • Avaluació del rendiment del contingut: què funciona i què no

    • Anàlisi del cicle de vida del contingut a xarxes socials

    • Creació d’informes d’analítica de xarxes socials efectius

    Metodologia

    2 sessions teòrico pràctiques en què entendrem com mesurar el rendiment d'una estratègia en xarxes socials amb exemples proporcionats per la formadora i recolzant-nos en eines. També s'animarà els participants a mostrar els seus casos i compartir-los per extreure entre tots insights que siguin detonants de canvis. No ees tracta d'un curs de xarxes socials, sinó d'analítica.

    Destinataris

    Professionals a càrrec de l'estratègia social en una organització i amb capacitat per implementar canvis i modificacions en el plantejament i l'execució.