• Taller de Social Media Strategy

    Sessions on line en directe o enregistrades

    Objectius del curs

    • Aprendre a establir objectius per a xarxes socials i assegurar que cada esforç estigui alineat amb les metes generals de l'organització.

    • Crear un pla de continguts detallat que ressoni amb la seva audiència objectiu, incorpori tendències rellevants i utilitzi formats i tipus de contingut adequats per a cada plataforma, garantint la coherència i efectivitat en la comunicació.

    • Realitzar una anàlisi profunda de l'audiència objectiu, utilitzant dades demogràfiques, psicogràfiques i comportamentals, per segmentar adequadament el mercat i personalitzar les estratègies de contingut i comunicació per a cada segment identificat.

    Programa

    Sessió 1
    • El pla estratègic en xarxes socials
    • Selecció d'audiència
    • Definició i seguiment dels objectius
    • Selecció de pool de xarxes
    • Enfocament i discurs segons xarxa

    Sessió 2
    • La matriu 4W
    • Definició de línia editorial: temàtiques
    • Elecció de formats
    • La gestió de les relacions
    • Hashtags i keywords
    • Definició d'intensitat i freqüència
    • La gestió de la comunitat

    Metodologia

    2 sessions pràctiques en què pas a pas es veurà com definir i seguir una estratègia en xarxes socials, concreta i alineada amb objectius, per a una empresa o organització, fent servir metodologies específiques. No és una classe de xarxes socials, sinó de definició d'estratègia per aconseguir el millor rendiment en aquestes plataformes.

    Destinataris

    Professionals a càrrec de l'estratègia social en una organització i amb capacitat per implementar canvis i modificacions en el plantejament i l'execució.