• Aprendre a establir objectius per a xarxes socials i assegurar que cada esforç estigui alineat amb les metes generals de l'organització.
• Crear un pla de continguts detallat que ressoni amb la seva audiència objectiu, incorpori tendències rellevants i utilitzi formats i tipus de contingut adequats per a cada plataforma, garantint la coherència i efectivitat en la comunicació.
• Realitzar una anàlisi profunda de l'audiència objectiu, utilitzant dades demogràfiques, psicogràfiques i comportamentals, per segmentar adequadament el mercat i personalitzar les estratègies de contingut i comunicació per a cada segment identificat.
Sessió 1
• El pla estratègic en xarxes socials
• Selecció d'audiència
• Definició i seguiment dels objectius
• Selecció de pool de xarxes
• Enfocament i discurs segons xarxa
Sessió 2
• La matriu 4W
• Definició de línia editorial: temàtiques
• Elecció de formats
• La gestió de les relacions
• Hashtags i keywords
• Definició d'intensitat i freqüència
• La gestió de la comunitat
2 sessions pràctiques en què pas a pas es veurà com definir i seguir una estratègia en xarxes socials, concreta i alineada amb objectius, per a una empresa o organització, fent servir metodologies específiques. No és una classe de xarxes socials, sinó de definició d'estratègia per aconseguir el millor rendiment en aquestes plataformes.
Professionals a càrrec de l'estratègia social en una organització i amb capacitat per implementar canvis i modificacions en el plantejament i l'execució.
16/12/2024 Barcelona |
13/12/2024 Barcelona |
12/12/2024 Tarragona |
12/12/2024 Andorra la Vella |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat