• Programa superior en Digital Media Management

    Sessions on line en directe i enregistrades

    Objectius del curs

    Aplicar tècniques i eines per a la direcció i gestió d’estratègies de comunicació en empreses i organitzacions.

    Aquest Programa Superior et prepara perquè milloris els teus coneixements i habilitats per comunicar de la manera més eficient i tinguis una visió completa en l’entorn del màrqueting digital i les funcions del social media. S’analitzarà en detall com treure partit de Meta Business Suite, s’explicaran les últimes funcionalitats i novetats aparegudes en les principals xarxes socials, així com l’ús efectiu de les mètriques i de Google Analytics 4. Tot plegat et permetrà aconseguir millors resultats en la teva estratègia digital.

    El programa està format per tres cursos diferents, dividits en 8 sessions on line en directe i enregistrades de 3 hores, distribuïdes entre febrer i març.

    Programa

    1. Coneix la nova Meta business suite i compte comercial ( 3 hores)
        Dimarts 6 de febrer, de 10.00h a 13.00h

    Temari

    • L’antic Business Manager
    • El nou Meta Busines Suite
    • Com configurar una empresa i els seus usuaris
    • Connectant amb Facebook, Instagram i Whatsapp
    • Estadístiques a Meta Business Suite
    • La gestió de publicacions
    • L’app de Meta Business Suite
    • El nou compte comercial
    • Errors en la configuració
    • Errors en la gestió

    2. Programa intensiu d'estratègia en xarxes socials  (12 hores)
        Dimarts 13, 20 27 de febrer i 5 de març, de 10.00h a 13.00h

    Temari

    1. TIKTOK

    • L’audiència social a TikTok
    • L’algorisme 
    • La configuració del compte
    • L’empresa a TikTok
    • Tipus de publicacions
    • Com fer contingut
    • TikTok Analytics
    • TikTok ADS
    • Novetats 2024

    2. WHATSAPP

    • L’audiència social a Whatsapp
    • Whatsapp Business vs Whatsapp api
    • Whatsapp business al detall
    • L’algorisme antispam
    • Tipus d’enviaments
    • Xatbots
    • Whatsapp dins de Meta
    • Integracions i eines
    • Novetats 2024

    3. INSTAGRAM

    • L’audiència social a Instagram
    • L’algorisme 
    • El perfil de creador
    • L’empresa a Instagram
    • Tipus de publicacions: posts, stories, reels, guies
    • Com fer stories i reels
    • Publicacions vs stories
    • El contingut recomanat
    • Instagram Insights
    • Creator Studio & Instagram
    • Novetats 2024

    4. LINKEDIN

    • L’audiència social a LinkedIn
    • L’algorisme
    • Pàgina d’empresa, de producte i afiliada
    • Contingut social a LinkedIn
    • Funcionalitats complementàries
    • La secció Mi empresa
    • Els empleats a LinkedIn
    • Funcionalitats per a empresa de pagament
    • LinkedIn Analytics
    • Novetats 2024

    3Analítica web per a periodistes (9 hores)
        Dimarts 12, 19 i 26 de març, de 11.00h a 14.00h

    Temari

    1. INTRODUCCIÓ A L’ANALÍTICA DIGITAL

    • Fonaments d’Analítica Web

    • Analítica Web orientada a SEO i SEM

    • Anàlisi de la Rendibilitat (ROI) en un Pla de Màrqueting Digital

    • Optimització de continguts

    • El quadre de comandament

    • Mètriques i KPIs

    2. GOOGLE ANALYTICS 4

    • Introducció i context

    • Implementació bàsica

    • Implementació avançada

    • Google Tag Manager i altres eines d’analítica web

    • BigQuery + Data Visualization

    3. ANALÍTICA APLICADA

    • Medició de Resultats

    • Analítica Mòbil

    • Analítica Social Media

    • Analítica Digital Avançada

    • Comunicació de l’analítica per a la direcció

    Metodologia

    Aquest programa té un enfocament pràctic en què es veuran molts exemples. Les sessions setmanals s'enregistraran per tal que les persones inscrites que no puguin seguir-les a l'hora programada hi tinguin accés posteriorment.

    Destinataris

    Tots aquells professionals de mitjans de comunicació, empreses i organitzacions, consultors en comunicació i periodistes freelance que volen aprofundir en l’ús d’eines i estratègies de social media i conèixer les darreres novetats i tendències en màrqueting digital.

    Professors

    Armando Salvador Pérez

    Enginyer Informàtic per la UAB. Consultor eCommerce & Omnichannel. Director del Màster en Màrqueting Online i Comerç Electrònic a EAE Business School. Imparteix classes en diferents entitats sobre tecnologia i analítica web (ESCI, Elisava, Instituto Internacional de Marketing…)