L’analítica web ofereix moltes possibilitas per millorar els resultats de la teva estratègia digital, però les dades poden ser difícils d’interpretar. Amb aquest curs coneixeràs les principals mètriques, entendràs com funciona Google Analytics 4 i tindràs una visió global de les seves possibilitats.
INTRODUCCIÓ A L’ANALÍTICA DIGITAL
GOOGLE ANALYTICS 4
ANALÍTICA APLICADA
El curs combina l’exposició de conceptes amb exemples pràctics i resolució de dubtes i preguntes per part dels participants
Les sessions s'enregistraran per tal que les persones que no puguin seguir-les a l'hora programada hi tinguin accés posteriorment.
Usuaris iniciats en l'ús de Google Analytics i coneixedors dels conceptes bàsics de l'analítica web que vulguin aprofundir en l'ús i la gestió d'informes. Periodistes de mitjans i webs corporatius, consultors en comunicació, periodistes freelances.
Enginyer Informàtic per la UAB. Consultor eCommerce & Omnichannel. Director del Màster en Màrqueting Online i Comerç Electrònic a EAE Business School. Imparteix classes en diferents entitats sobre tecnologia i analítica web (ESCI, Elisava, Instituto Internacional de Marketing…)
21/11/2024 Granollers |
20/11/2024 Barcelona |
18/11/2024 Sant Cugat del Vallès |
15/11/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat