• Community Manager - Nivell avançat

    Objectius del curs

    Conèixer i desenvolupar tècniques de community management a través d’exercicis i casos pràctics en les cinc xarxes més rellevants de social media a l’actualitat: Facebook, Twitter, Youtube, Instagram i Linkedin.

    Programa

    1. Àrea conceptual
      • Les xarxes socials més rellevants des del punt de vista d'influència, tràfic i negoci
      • Com traduir necessitats en decisions i decisions en accions
      • Planificació setmanal i mensual de continguts
      • Execució de plans de community management d’acord als recursos
      • Revisió i autorització de posts en entorns col·laboratius
      • Utilització d’eines i complements
    2. Facebook
      • Pàgines com a plataformes de gestió del contingut a Facebook
      • Inserció de vídeos i utilització del vídeo en directe
      • Posts promocionats amb Facebook Ads
      • L'escala de l’engagement
      • Planificació de continguts
    3. Twitter
      • Ponderació de formats a Twitter
      • Utilització de hashtags corporatius
      • Ús d’eines per a Twitter
      • El vídeo en directe (Periscope) com a estratègia a Twitter
      • Accés a les estadístiques dels tuits
    4. Youtube
      • Planificació de continguts
      • Execució de plans de visibilitat
      • Creació de continguts enfocats a venda
      • Generació de tràfic
      • Optimització SEO
    5. Instagram
      • Presència corporativa
      • Estratègia d'imatges a Instagram
      • Elaboració de discursos de contingut amb imatges
      • Creació d'històries amb vídeo
      • Normes per a posts efectius
    6. Linkedin
      • El perfil personal com a eix d'actuació
      • Interacció en grups
      • Pautes de publicació de continguts
      • El Community Management de la xarxa més professional

    Metodologia

    El curs és eminentment pràctic, en la línia que caracteritza les activitats formatives impartides pel professor. Els participants es focalitzaran en els temes descrits a partir del treball aplicat als seus propis projectes o empreses. El model d’aprenentatge es basa en exercicis de desenvolupament col·laboratiu, en l’experiència conjunta i en anàlisi de casos en un entorn de coaching de social media. Tots els exercicis es desenvolupen durant les sessions.

    Requeriments

    Cal assistir amb un ordinador portàtil.

    Destinataris

    Tots els professionals, autònoms o empresaris centrats en el social media i que ja estan oferint serveis de forma parcial o total en el camp de les xarxes socials.

    Els participants han de tenir uns coneixements consolidats de l’ús de les diferents xarxes socials i un mínim d’experiència en la seva gestió orientada a l’àmbit corporatiu o professional.

    Professors

    Enrique San Juan González

    Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l’agència digital Community Internet – the social media company a Barcelona.