Entendre millor com funcionen els mitjans de comunicació i les rutines diàries dels periodistes.
Proporcionar les eines per elaborar una estratègia efectiva perquè el nostre missatge arribi als mitjans.
Teixir relacions amb el ventall més ampli possible de periodistes.
Analitzar tots els canvis de les noves audiències.
Periodistes i responsables de comunicació, portaveus i altres càrrecs amb responsabilitats compartides amb la relació amb els mitjans de comunicació i la millora de la imatge de la marca de l’empresa.
Professor:
Alberto Gómez
Llicenciat en Periodisme per la UAB, ha treballat 20 anys en diferents mitjans de comunicació com Cuatro, Canal Sur o l’Agència EFE. També ha col·laborat per les webs d’El Diario, El Mundo, Crónica Global, Panenka, AM14 o La veu del carrer. En el món de la comunicació corporativa, ha implementat l’estratègia de comunicació de campanyes electorals, ha format part de l’equip de comunicació del torneig Comte de Godó i ha col·laborat amb publicacions de diferents empreses. També ha impartit xerrades a ESIC, a les universitats de Lleida i a la UAB.
21/11/2024 Granollers |
20/11/2024 Barcelona |
18/11/2024 Sant Cugat del Vallès |
15/11/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat