Com es pot millorar l'empatia virtual amb els empleats? Quines són les noves eines que estan triomfant en el món post-Covid? Com es poden esprémer encara més les eines actuals per treure'n el màxim profit? Mantenir i, fins i tot, incrementar l'engagement dels col·laboradors en una organització és clau, durant l'entorn Covid i ara amb la nova normalitat. En comunicació la forma és el fons, n'és part intrínseca. Per tant, més que mai, en el món virtual integrar ambdues coses des del començament és clau. Les noves formes de treballar i de comunicar-se virtualment són aquí per quedar-se: quan abans les coneixem i dominem, millors seran els resultats de la nostra comunicació interna.
El format consisteix en una classe en directe d’1 hora i mitja de durada combinada amb les preguntes que els participants podran fer a través del xat i que seran respostes al final de la sessió.
Totes aquelles persones interessades en l'avenç de la comunicació interna en el nou entorn virtual, com a eina clau per reforçar el compromís dels empleats amb la seva companyia.
Llicenciat en Periodisme per la UAB i Doctor en Ciències de la Comunicació per la UCM. Ha treballat com a Director de Public Affairs i Gestió de Crisi a la consultora Weber Shandwick i com a Director d'Àrea a Villafañe & Asociados, consultora especialitzada en Reputació Corporativa. Ha estat Director de Comunicació de Leroy Merlin i actualment és Director de Comunicació de Sage a Espanya i Portugal.
21/11/2024 Granollers |
20/11/2024 Barcelona |
18/11/2024 Sant Cugat del Vallès |
15/11/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat