Empreses i organitzacions de tota mena paren cada vegada més atenció a l’ús de la comunicació no només com a eina de projecció externa sinó com un instrument clau en la gestió interna que afecta la cultura, la manera de fer i el dia a dia de les persones que l’integren. Per als periodistes, tant els que treballen en gabinets i consultories com els que volen fer el pas cap a aquest sector, conèixer les claus de la comunicació interna els permet ampliar les seves competències i horitzons professionals.
El curs té com a objectiu que els participants aprofundeixin en el coneixement del paper que juga la comunicació interna a les organitzacions a partir de l’anàlisi del seu rol estratègic i de les seves principals eines. Es tracta de transmetre els coneixements clau per entendre i explotar el potencial que la comunicació pot aportar a l’interior de l’empresa.
Professores:
Diana Puig
Responsable de l’Equip de Comunicació Interna i Employee Experience de Both People & Comms. Té més de 20 anys d’experiència com a consultora de comunicació per a empreses multinacionals, especialista en Comunicació Interna, Branding, Relacions Públiques, Publicitat i Màrqueting Digital. Anteriorment, va treballat a l’agència de mitjans Optimedia Barcelona i a MANGO.
Mabel Amorós
Consultora de comunicació especialitzada en comunicació interna i corporativa.
Ha treballat en multinacionals i també en organitzacions no governamentals com BDI Mental Health Research Institute o New South Wales’ Ministry of Health, al Regne Unit i a Austràlia i a l’àrea de Comunicació Corporativa i Interna d’ALDI. Actualment forma part de l’Equip de Comunicació Interna i Employee Experience de Both People & Comms.
La sessió combinarà l’exposició de conceptes i la il·lustració contínua amb exemples i casos pràctics que permetin conèixer de forma amena les bases i tendències de la comunicació interna, així com les principals estratègies i eines per implicar els públics interns de l’organització.
Totes aquelles persones interessades a conèixer el potencial de la comunicació interna en una organització: periodistes de gabinets de premsa i de consultories de comunicació; especialistes en comunicació i màrqueting, així com professionals del món de l’empresa que vulguin aprofundir en com la comunicació els pot ajudar a motivar i gestionar equips, a implantar canvis i a potenciar el sentiment de pertinença.
21/11/2024 Granollers |
18/11/2024 Sant Cugat del Vallès |
15/11/2024 Barcelona |
14/11/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat