El bloc corporatiu, com les xarxes socials, és un canal que ha d’alimentar-se amb una certa freqüència si volem treure-li rendiment. A l’estratègia de continguts es decideix la temàtica general, però és dia a dia que ens trobem amb l’obligació d’haver de generar nous articles. De què parlem quan portem mesos escrivint? O si ja ens sembla que hem tractat tots els temes importants? On podem trobar noves idees?
En aquest taller veurem diferents maneres d’inspirar-nos per escriure sobre temes d’interès de manera que cada participant s’emportarà una llista per omplir el seu bloc.
Objectius del curs:
Després d’una breu introducció teòrica, farem un taller pràctic en forma de joc: es dividirà la classe en grups que “competiran” entre ells per treure el màxim nombre de temes possibles per als seus blocs corporatius (o d’imaginaris).
No fa falta portar ordinador, només paper per escriure les idees que vagin sorgint.
Periodistes, preferiblement amb un projecte en marxa, que tinguin la sensació d’escriure sempre sobre el mateix i necessitin trobar noves idees per omplir el seu bloc.
Llicenciada en Comunicació audiovisual per la Universitat Pompeu Fabra. Redactora web freelance especialitzada en estratègia i màrqueting de continguts. Exerceix com a tal des de 2009, però escriu continguts des de 2002. Abans, va treballar en projectes digitals a diverses agències fent-se càrrec de la gestió i producció de continguts. Ha publicat 12 llibres relacionats amb continguts, màrqueting i mitjans socials.
21/11/2024 Granollers |
20/11/2024 Barcelona |
18/11/2024 Sant Cugat del Vallès |
15/11/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat