Un pla de continguts és una eina estratègica que serveix per assegurar-se que tots els canals corporatius s’actualitzen correctament. Això permet ser més eficients en la consecució dels objectius de l’empresa i també en la gestió de recursos interns. Crear un pla comporta prendre decisions com ara per a quina audiència es dirigeixen els continguts, a quin canal es publiquen o en quin format.
Hi haurà una part teòrica on es definiran les diferents opcions per omplir un pla de continguts.
A la pràctica es dividirà la classe en grups i es realitzarà un exercici per crear un pla de continguts d’un cas hipotètic.
Per tal d’aprofitar millor la part pràctica, es recomana portar ordinador o tauleta perquè es farà servir un arxiu compartit online.
Periodistes interessats en conèixer de forma pràctica una metodologia per crear un pla estratègic de continguts digitals que els serveixi per organitzar millor la seva feina com a creadors o gestors de continguts.
Llicenciada en Comunicació audiovisual per la Universitat Pompeu Fabra. Redactora web freelance especialitzada en estratègia i màrqueting de continguts. Exerceix com a tal des de 2009, però escriu continguts des de 2002. Abans, va treballar en projectes digitals a diverses agències fent-se càrrec de la gestió i producció de continguts. Ha publicat 12 llibres relacionats amb continguts, màrqueting i mitjans socials.
21/11/2024 Granollers |
18/11/2024 Sant Cugat del Vallès |
15/11/2024 Barcelona |
14/11/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat