Tenies a Facebook com l’eix del teu pla estratègic de xarxes socials? Aleshores hem de parlar: després dels canvis de l’algoritme de Facebook, ha arribat el moment de repensar tot el teu model de visibilitat en xarxes socials (o el dels teus clients). En aquest curs abordarem els recursos necessaris i desenvoluparem un pla efectiu i a prova de canvis.
El curs combina l’exposició de conceptes i i exemples amb la resolució d’un cas pràctic que es porta a terme de forma individual i es contrasta amb la resta de participants.
Es recomana assistir a les sessions amb un ordinador portàtil, tablet o smartphone.
Professionals amb una activitat lligada a la presència digital de la seva organització o empresa, marca o perfil professional, tant des del punt de visita de la comunicació com del màrqueting, i adaptats al treball dins l’entorn on-line.
Community managers, especialistes en xarxes socials, emprenedors, empresaris, especialistes en màrqueting i, en general, tots aquells que tinguin un paper actiu en el desenvolupament d’estratègies en social media.
Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l’agència digital Community Internet – the social media company a Barcelona.
21/11/2024 Granollers |
20/11/2024 Barcelona |
18/11/2024 Sant Cugat del Vallès |
15/11/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat