Per als professionals de l’escriptura, redactar diàriament de manera creativa sobre diverses temàtiques segons el client i aconseguir seduir al lector per tal que segueixi llegint més enllà del primer paràgraf és tot un repte.
A través d’aquesta formació, els assistents aprendran a desbloquejar la seva creativitat; detectaran els punts de millora dels seus continguts; i començaran a dotar l’escriptura d’intencionalitat i emocions amb l’objectiu de que els seus continguts siguin atractius i diferencials.
Es combinarà l’exposició dels conceptes teòrics amb exercicis pràctics relacionats, tant en català com en castellà. S’analitzaran textos realsper extreure’n aprenentatges i fer propostes de reformulació. Es buscarà la participació dels alumnes en tot moment per tal de potenciar la utilitat dels casos i s’intentaran ajustar els exercicis a les seves necessitats professionals.
Professionals que treballin en gabinets de comunicació i que vulguin millorar la redacció de continguts corporatius i per a clients. Titulats universitaris, estudiants de segon cicle de qualsevol especialitat i professionals de qualsevol disciplina que utilitzin l’escriptura en el seu dia a dia i estiguin interessats en ser més creatius.
Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Pompeu Fabra. Grau en estratègia i creativitat publicitària per la UPF. Postgrau en comunicació política per la Universitat Autònoma de Barcelona. Postgrau en direcció de màrqueting i anàlisi del consumidor per la Universitat Oberta de Catalunya. Professora associada a la UPF i a l’Institut de Ciències Polítiques i Socials (UAB). Assessora de comunicació i formadora en habilitats de comunicació per a empreses privades i organismes públics.
21/11/2024 Granollers |
20/11/2024 Barcelona |
18/11/2024 Sant Cugat del Vallès |
15/11/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat