• Webinar: L’e-mail màrqueting el 2018

    Objectius del curs

    És l’e-mail una eina poc eficient i obsoleta en màrqueting digital? O segueix essent l’instrument més eficaç, la killer app, a la nostra disposició? Descobreix com replantejar la teva visió de l’e-mail màrqueting per obtenir resultats, definint el que ha de ser una base de dades optimitzada per a l’enviament d’e-mails i com enfocar la creativitat per obtenir els millors resultats.

    Programa

    1. El permission màrqueting com la base de l’e-mail màrqueting
    2. Actualitat i tendències de l’e-mail marketing 2018
    3. Com crear una campanya d’e-mail màrqueting eficaç
    4. Mesurant l’èxit en l’e-mail màrqueting
    5. Casos pràctics: exemples

    Metodologia

    El format consisteix en una classe on-line en directe d’1 hora de durada combinada amb les preguntes que els participants podran fer a través del xat i que seran respostes al final de la sessió. Podràs connectar-te còmodament des del teu despatx, casa o en mobilitat a l’hora escollida. Sense desplaçaments.

    Destinataris

    Periodistes i professionals de la comunicació ja familiaritzats amb el treball en plataformes digitals, especialment campanyes d’e-mail màrqueting, que vulguin descobrir com seguir treient el millor partit a l’eina de l’e-mail dins el seu pla de màrqueting digital.

    Professors

    Pilar Yépez Molina

    Publicista. Directora creativa en agències dedicades al màrqueting on-line i BTL. Consultora de màrqueting digital i Social Media Strategist per a empreses de diferents sectors. Més de 25 anys d'experiència formant en màrqueting a diferents institucions com IM Digital Business School, UPF BSM, EAE o INESDI.