• Introducció al màrqueting d'influencers

    Com utilitzar el poder de la prescripció en la teva campanya de comunicació. Sessió on line en directe

    Objectius del curs

    Cada cop és més difícil diferenciar-se en un entorn tan exigent com l'on-line. Alguns dels nous consumidors on-line, els prosumers, adopten un paper més actiu, amb veu i una poderosa capacitat de prescripció respecte als seus seguidors; són els influencers. Descobreix com aprofitar-ho per potenciar la campanya de comunicació de la teva empresa i marca.

    Programa

    Introducció: El context

    • L'ADN de marca i la identitat digital 

    • El branded content com a eina de marca 

    • User generated content i tipologies d'usuaris 

    • El màrqueting d'influència: dades pràctiques 

    Màrqueting d'influencers i definició de campanya

    • Què és i què no és un influencer: Tipus d'influencers

    • L'escolta activa per a detecció d'influencers 

    • Definició estratègica d'una campanya d'influencers 

    • Selecció d'influencers i contacte: on, com, per i perquè

    • Control i calendarización de la campanya d'influència 

    • Monitorització de la campanya d'influència, què mesurar i com mesurar l'èxit 

    • Best practices per no equivocar-se
     
    • Case studies: èxits i fracassos treballant amb influencers

    Metodologia

    4 hores de teoria amb un enfocament pràctic en el qual veurem casos pràctics d'exemple.

    Requeriments

    Cal assistir a la sessió amb un ordinador portàtil.

    Destinataris

    Periodistes i professionals de la comunicació vinculats a l'activitat digital de l'empresa, marca o perfil professional i adaptats al treball dins de l'entorn web. Són preferibles, per tant, coneixements de les plataformes digitals i xarxes socials.

    Professors

    Pilar Yépez Molina

    Publicista. Directora creativa en agències dedicades al màrqueting on-line i BTL. Consultora de màrqueting digital i Social Media Strategist per a empreses de diferents sectors. Més de 25 anys d'experiència formant en màrqueting a diferents institucions com IM Digital Business School, UPF BSM, EAE o INESDI.