• Workshop de Networking i Emprenedoria per a periodistes

    Sessió Presencial

    Objectius del curs

    El treball en xarxa, les col·laboracions, trobar sinèrgies amb altres professionals que poden donar suport o complementar els nostres projectes és molt important en un context econòmic on es tendeix a treballar cada cop més en solitari. L’objectiu d’aquest workshop és facilitar la posada en contacte de diferents professionals, ja siguin freelance o que formin part d’una organització o empresa, per tal de poder trobar o descobrir persones i projectes afins o complementaris entre ells, que portin a desenvolupar col·laboracions o a establir relacions que esdevinguin noves idees de negoci. D’aquesta manera, es poden unificar esforços i recursos, crear equips de treball o col·laboradors que sumin els seus talents i la seva professionalitat per oferir millor servei als clients d’ambdues bandes.

    Programa

    1. Descobrim-nos: en una primera part, els participants es presentaran d’una manera informal, per tal de trencar el gel i identificar coincidències i punts en comú amb els altres assistents. Es tracta de fer servir la primera impressió per descobrir a les altres persones.

    1. Anem a conèixer-nos professionalment: es farà pròpiament el Networking per tal de saber a què es dedica cada participant i detectar possibles sinèrgies per col·laborar i/o encetar projectes conjunts.
       
    2. Inventem plegats: és el moment disruptiu. Posar en valor la nostra capacitat per crear, innovar i reinventar-nos. Farem un exercici de creativitat sense límits.

    Metodologia

    Es proposa de fer-ho d’una manera dinàmica i desenfadada. Es tracta d’identificar valors comuns, element clau en les relacions interpersonals, que puguin arribar a permetre establir llaços, per poder parlar després de col·laborar amb èxit.

    Destinataris

    Aquest curs està dirigit a periodistes, ja siguin freelance o que treballin per a empreses i organitzacions, tant si tenen el seu projecte actiu o en procés de llançament, donat que trobar sinèrgies amb altres professionals i poder establir col·laboracions és vital per als nostres negocis.

    Professora:

    Marta Hernández Jódar. Llicenciada en Ciències de la Informació, consultora en comunicació i organitzadora d’actes i esdeveniments. Des de 2007, és gerent de l’empresa ComunicAcció, SL.