• Webinar: Storytelling persuasiu per a emprenedors de la comunicació

    Objectius del curs

    Cada cop són més els i les professionals provinents del món de la comunicació que opten per construir el seu projecte personal, oferint serveis d’assessoria, creant noves plataformes comunicatives o bé alimentant una imatge d’autoritat i especialització en alguna matèria. Si tu lideres un projecte d’emprenedoria, l’acabes d’arrencar o preveus fer-ho aviat, has de saber que en algun moment et caldrà convèncer algú, ja siguin clients, usuaris, socis financers, patrocinadors o mitjans de comunicació.

    En aquest sentit, l’Storytelling, o “art de construir relats” es una eina que ajuda a generar narratives que emocionen, que són memorables i que ajuden a diferenciar-se de la competència. És a dir, a persuadir. És per aquest motiu que cada vegada és més popular en el món dels negocis.

    L’objectiu del webinar és el d’identificar algunes variables que et cal dominar per tal de construir un relat cada vegada més eficaç i persuasiu.

    Programa

    • Els relats tenen valor econòmic
    • Set tipus de relats de negocis que sempre funcionen
    • Relats de disseny: no hi ha un únic relat que valgui per a tots
    • Relats de disseny (II): eines per a conèixer el “client” al que volem persuadir
    • “El conflicte” i les “9 passes de Stevenson”: dues metodologies per construir un relat instantani

    Metodologia

    El format consisteix en una classe en directe d’1 hora i mitja de durada combinada amb les preguntes que els participants podran fer a través del xat i que seran respostes al final de la sessió

     

    Destinataris

    Professionals i emprenedors/es del món de la comunicació amb orientació al món empresarial i corporatiu (des d’agències, fins a assessors i influencers), que vulguin reflexionar sobre el relat que transmeten i el que els podria anar més bé per persuadir clients, patrocinadors, socis inversors i lectors.

    Professors

    Mario Sorribas Fierro

    Economista, periodista i consultor. Especialitzat en narrativa corporativa i professor de Storytelling a OBS Business School.