• Webinar: Social Media Paid

    L'ús de les xarxes socials com a canal publicitari

    Objectius del curs

    Les Xarxes Socials són avui en dia una obligació i un repte per a les marques o empreses que volen connectar amb els seus consumidors. A la complexitat de crear continguts de qualitat, es suma la cada dia més creixent dificultat de fer-los arribar als usuaris. Conèixer les possibilitats del social media paid, t’ajudarà a aplicar una estratègia de promoció social que et permetrà reconnectar amb els teus usuaris, donar notorietat al teu contingut i aconseguir els teus objectius, mesurant l’impacte i rendiment de cada cèntim invertit per aconseguir-ho.

    Programa

    • Motius i objectius de l’ús de social media paid
    • Els algoritmes i la publicitat
    • Abast orgànic vs. Abast pagat
    • El compte publicitari social
    • Glossari de termes de rendiment
    • Formats de possibles ads
    • La segmentació social
    • Eines complementàries: lead cards, píxels de conversió
    • Mesura de kpi’s de campanya segons objectius

    Metodologia

    El format consisteix en una classe en directe d’1 hora i mitja de durada combinada amb les preguntes que els participants podran fer a través del xat i que seran respostes al final de la sessió.

    Destinataris

    Periodistes i professionals de la comunicació ja familiaritzats amb el treball en xarxes socials i l’elaboració d’estratègies d’interacció amb usuaris i clients a través del Social Media, que vulguin complementar-les amb campanyes de social media paid per maximitzar l’impacte i abast de les seves accions.

    Professors

    Pilar Yépez Molina

    Publicista. Directora creativa en agències dedicades al màrqueting on-line i BTL. Consultora de màrqueting digital i Social Media Strategist per a empreses de diferents sectors. Més de 25 anys d'experiència formant en màrqueting a diferents institucions com IM Digital Business School, UPF BSM, EAE o INESDI.