• Webinar en directe Telegram, Tik Tok i Twitch

    Objectius del curs

    Telegram, Tik Tok y Twitch són les noves xarxes socials que han aparegut amb força en el radar del community manager per al 2020. Amb un gran potencial d’audiència i una segmentació particular de continguts, cadascuna d’elles suposa un recurs específic i actual que el professional de la comunicació digital ha de saber entendre, gestionar i incorporar als seus projectes.

    En aquesta sessió pràctica, descobrirem les característiques de les tres xarxes, explicarem què són, com generar continguts, estudiarem casos d’èxit d’usuaris, empreses i mitjans de comunicació, destacant –especialment– la manera d’integrar aquests en l’estratègia digital del community manager.

    Els participants podran interactuar formulant preguntes, per àudio si tenen els seus equips habilitats amb micròfon o per escrit, a través de la finestra de xat.

    Programa

    • Twitch, la xarxa d’Amazon:
      • Target, gamers, streaming i nou codi de comunicació en línia
      • Com tenir un canal de Twitch
    • Telegram, comunicació oberta:
      • Com crear i treballar amb grups i llistes de difusió
      • Aplicacions per a comunitats i marques
    • Tik Tok, la bogeria dels vídeos musicalitzats:
      • Tècniques de generació de contingut
      • Casos d’usuaris, marques i mitjans de comunicació

    Metodologia

    Les explicacions, aptes per a tot tipus de públic, estan basades en l'experiència professional directa, s'acompanyen d'elements visuals i varietat de recursos per expandir les matèries exposades en la sessió.

    Destinataris

    • Periodistes, redactors independents i productors de continguts
    • Responsables de comunicació corporativa
    • Blocaires particulars o professionals
    • Directors de gabinets d'imatge i comunicació
    • Responsables de màrqueting

    Professors

    Enrique San Juan González

    Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l’agència digital Community Internet – the social media company a Barcelona.