• Webinar: Coneix TikTok i Twitch, les xarxes del moment

    Objectius del curs

    Tik Tok i Twitch són les noves xarxes socials que han aparegut amb força en el radar del community manager per al 2020. Amb un gran potencial d’audiència i una segmentació particular de continguts, cadascuna d’elles suposa un recurs específic i actual que el professional de la comunicació digital ha de saber entendre, gestionar i incorporar als seus projectes.

    En aquesta sessió pràctica, descobrirem les característiques d’aquestes xarxes, explicarem què són, com generar continguts, estudiarem casos d’èxit d’usuaris, empreses i mitjans de comunicació, destacant –especialment– la manera d’integrar aquests en l’estratègia digital del community manager.

    Programa

    - Twitch, la xarxa del streaming i gamers d’Amazon:

    • Gamers, streaming i nou codi de comunicació en línia
    • Com tenir un canal de Twitch
    • Exemples i casos

    - Tik Tok, la bogeria dels vídeos musicalitzats:

    • Què és TikTok
    • Tipus de públic (target)
    • Per què considerar-la des d'un punt de vista professional
    • Tècniques de generació de contingut
    • Casos d’usuaris, marques i mitjans de

    Metodologia

    El format consisteix en una classe en línia en directe d’una hora i mitja de durada on es combina l’exposició dels continguts amb les preguntes que les persones que hi participin podran fer a través del xat i que seran respostes al final de la sessió.

    Destinataris

    Periodistes, redactors independents i productors de continguts Responsables de comunicació corporativa Blocaires particulars o professionals Directors de gabinets d'imatge i comunicació Responsables de màrqueting

    Professors

    Enrique San Juan González

    Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l’agència digital Community Internet – the social media company a Barcelona.