Vols conèixer la metodologia que fan servir les grans empreses com Google o Linkedin per mesurar la seva eficàcia i rendiment? El seu nom és OKR (Objectius i Resultats Claus). Aquesta metodologia té com a objectiu definir les metes que es volen assolir i comunicar els resultats dins de l’organització. La idea dels OKRs és treballar amb objectius personals mesurables i enfocats a la visió de l’empresa i es poden aplicar tant a l’empresa com al teu pla de màrqueting i comunicació per a no perdre’s en el camí de la seva execució.
El format consisteix en una classe en directe d’1 hora i mitja de durada combinada amb les preguntes que els participants podran fer a través del xat i que seran respostes al final de la sessió.
Tot tipus de professionals que vulguin descobrir com fixar-se uns objectius mesurables.
Publicista. Directora creativa en agències dedicades al màrqueting on-line i BTL. Consultora de màrqueting digital i Social Media Strategist per a empreses de diferents sectors. Més de 25 anys d'experiència formant en màrqueting a diferents institucions com IM Digital Business School, UPF BSM, EAE o INESDI.
16/12/2024 Barcelona |
13/12/2024 Barcelona |
12/12/2024 Tarragona |
12/12/2024 Andorra la Vella |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat