• Webinar: Com mesurar els resultats amb OKR

    Com traslladar els teus objectius de màrqueting i comunicació a metes mesurables

    Objectius del curs

    Vols conèixer la metodologia que fan servir les grans empreses com Google o Linkedin per mesurar la seva eficàcia i rendiment? El seu nom és OKR (Objectius i Resultats Claus). Aquesta metodologia té com a objectiu definir les metes que es volen assolir i comunicar els resultats dins de l’organització. La idea dels OKRs és treballar amb objectius personals mesurables i enfocats a la visió de l’empresa i es poden aplicar tant a l’empresa com al teu pla de màrqueting i comunicació per a no perdre’s en el camí de la seva execució.

    Programa

    • La metodologia OKR: definició i raó de ser
    • La seva aplicació a l’empresa
    • La seva aplicació al màrqueting i a la comunicació
    • Els tipus d’objectius
    • Definició de KPI vs mètrica
    • Els principals KPIs del màrqueting digital
    • Exemples de referència

    Metodologia

    El format consisteix en una classe en directe d’1 hora i mitja de durada combinada amb les preguntes que els participants podran fer a través del xat i que seran respostes al final de la sessió.

    Destinataris

    Tot tipus de professionals que vulguin descobrir com fixar-se uns objectius mesurables.

    Professors

    Pilar Yépez Molina

    Licenciada en Publicidad y Relaciones Publicas en la Facultad de Ciencias de la Información de Sevilla. Anteriormente, directora creativa en agencias españolas dedicadas al marketing on-line o al marketing belowthe line. Desde el 2009, directora creativa y socia fundadora de Úbica Below, agencia especialista en marketing y comunicación digital. Profesora y ponente desde hace 15 años en cursos especializados de esta materia para diferentes entidades.