• Webinar: Com mesurar els resultats amb OKR

    Com traslladar els teus objectius de màrqueting i comunicació a metes mesurables

    Objectius del curs

    Vols conèixer la metodologia que fan servir les grans empreses com Google o Linkedin per mesurar la seva eficàcia i rendiment? El seu nom és OKR (Objectius i Resultats Claus). Aquesta metodologia té com a objectiu definir les metes que es volen assolir i comunicar els resultats dins de l’organització. La idea dels OKRs és treballar amb objectius personals mesurables i enfocats a la visió de l’empresa i es poden aplicar tant a l’empresa com al teu pla de màrqueting i comunicació per a no perdre’s en el camí de la seva execució.

    Programa

    • La metodologia OKR: definició i raó de ser
    • La seva aplicació a l’empresa
    • La seva aplicació al màrqueting i a la comunicació
    • Els tipus d’objectius
    • Definició de KPI vs mètrica
    • Els principals KPIs del màrqueting digital
    • Exemples de referència

    Metodologia

    El format consisteix en una classe en directe d’1 hora i mitja de durada combinada amb les preguntes que els participants podran fer a través del xat i que seran respostes al final de la sessió.

    Destinataris

    Tot tipus de professionals que vulguin descobrir com fixar-se uns objectius mesurables.

    Professors

    Pilar Yépez Molina

    Publicista. Directora creativa en agències dedicades al màrqueting on-line i BTL. Consultora de màrqueting digital i Social Media Strategist per a empreses de diferents sectors. Més de 25 anys d'experiència formant en màrqueting a diferents institucions com IM Digital Business School, UPF BSM, EAE o INESDI.