• Webinar: Clubhouse, la nova xarxa social de les converses grupals

    Objectius del curs

    Nascuda en plena pandèmia, Clubhouse és la nova estrella del firmament digital. Amb més de 2 milions d’usuaris, despunta amb força amb un model basat en la conversa grupal en directe sobre els més variats temes. Plena de possibilitats i potencial, té regles i dinàmiques que tot professional de la comunicació hauria de dominar. Amb aquest curs entendràs la mecànica de participació, exploraràs formes de generació de contingut i casos d’èxit en diversos sectors.

    Programa

    • Què és Clubhouse, característiques i requisits per donar-se d’alta
    • Model de participació i generació de continguts
    • Les Rooms, els Clubs, els moderadors i els oients
    • Com buscar contingut, participar en converses i organitzar els teus propis rooms
    • Com construir una presencia sòlida i una audiència nombrosa
    • Casos de comunicadors i Clubs d’èxit
    • Aplicació professional i estudi d’exemples en viu

    Metodologia

    Sessió en directe a través de la plataforma Zoom.

    Destinataris

    • Periodistes, redactors independents i productors de continguts
    • Responsables de comunicació corporativa
    • Blocaires particulars o professionals
    • Directors de gabinets d'imatge i comunicació
    • Responsables de màrqueting

    Professors

    Enrique San Juan González

    Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l’agència digital Community Internet – the social media company a Barcelona.