Telegram, Tik Tok y Twitch són les noves xarxes socials que han aparegut amb força en el radar del community manager per al 2020. Amb un gran potencial d’audiència i una segmentació particular de continguts, cadascuna d’elles suposa un recurs específic i actual que el professional de la comunicació digital ha de saber entendre, gestionar i incorporar als seus projectes.
En aquesta sessió pràctica, descobrirem les característiques de les tres xarxes, explicarem què són, com generar continguts, estudiarem casos d’èxit d’usuaris, empreses i mitjans de comunicació, destacant –especialment– la manera d’integrar aquests en l’estratègia digital del community manager.
- Target, gamers, streaming i nou codi de comunicació en línia
- Com tenir un canal de Twitch
- Com crear i treballar amb grups i llistes de difusió
- Aplicacions per a comunitats i marques
- Tècniques de generació de contingut
- Casos d’usuaris, marques i mitjans de comunicació
Les explicacions, aptes per a tot tipus de públic, estan basades en l'experiència professional directa, s'acompanyen d'elements visuals i varietat de recursos per expandir les matèries exposades en la sessió.
Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l’agència digital Community Internet – the social media company a Barcelona.
21/11/2024 Granollers |
20/11/2024 Barcelona |
18/11/2024 Sant Cugat del Vallès |
15/11/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat