• Telegram, Tik tok i Twitch:

    les noves xarxes del community manager

    Objectius del curs

    Telegram, Tik Tok y Twitch són les noves xarxes socials que han aparegut amb força en el radar del community manager per al 2020. Amb un gran potencial d’audiència i una segmentació particular de continguts, cadascuna d’elles suposa un recurs específic i actual que el professional de la comunicació digital ha de saber entendre, gestionar i incorporar als seus projectes.

    En aquesta sessió pràctica, descobrirem les característiques de les tres xarxes, explicarem què són, com generar continguts, estudiarem casos d’èxit d’usuaris, empreses i mitjans de comunicació, destacant –especialment– la manera d’integrar aquests en l’estratègia digital del community manager.

    Programa

    • Twitch, la xarxa d’Amazon:

           - Target, gamers, streaming i nou codi de comunicació en línia

           - Com tenir un canal de Twitch

    • Telegram, comunicació oberta:

           - Com crear i treballar amb grups i llistes de difusió

           - Aplicacions per a comunitats i marques

    • Tik Tok, la bogeria dels vídeos musicalitzats:

           - Tècniques de generació de contingut

           - Casos d’usuaris, marques i mitjans de comunicació

    Metodologia

    Les explicacions, aptes per a tot tipus de públic, estan basades en l'experiència professional directa, s'acompanyen d'elements visuals i varietat de recursos per expandir les matèries exposades en la sessió.

    Destinataris

    • Periodistes, redactors independents i productors de continguts
    • Responsables de comunicació corporativa
    • Blocaires particulars o professionals
    • Directors de gabinets d'imatge i comunicació
    • Responsables de màrqueting

    Professors

    Enrique San Juan González

    Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l’agència digital Community Internet – the social media company a Barcelona.