“A la vida i als negocis no tens el que mereixes, tens el que ets capaç de negociar”, així de contundent era el Doctor Chester L. Karras. Al curs entendrem com és i com funciona el llenguatge verbal i no verbal, treballarem les habilitats per escoltar de forma activa i incorporarem nous hàbits per superar les nostres pors en negociar. Si fem aquesta “gimnàstica” podrem esdevenir bons negociadors.
La marca personal és fruit del que transmetem a través dels nostres perfils a les xarxes socials i de les nostres aptituds de comunicació interpersonal. Hi ha una creixent demanda de periodistes i consultors professionals capaços d’interactuar amb empreses que han estat creades per persones de diverses nacionalitats, pensaments, opinions i costums.
L’orientació del taller és completament pràctica i els objectius són capacitar els participants per iniciar un canvi, una transformació en les seves “soft skills” o habilitats de comunicació, relació i negociació. El taller treballa aspectes per apropar-nos a les persones i argumentar propostes, per veure els altres des d’una perspectiva molt més oberta.
Com adquirir noves habilitats de negociació?
•Introducció a la negociació:
•Estratègies de negociació:
•La negociació basada en posicions, principis i interessos:
•Els acords. Guanyar i guanyar i les solucions creatives
•L’autolideratge
•Exemples al cinema
•Pràctica sobre un cas real
Pràctica
•Exemples reals de negociació, casos pràctics i exemples
•Plantejament del cas en dues fases:
•Simulació i observació a l’aula per equips amb l’acompanyament del professor
•Debat obert per copsar punts forts i punts de millora
•Exemples complementaris
•Cloenda
La sessió és dinàmica,oberta i molt participativa per tal que els assistents arribin per ells mateixos a assolir el coneixement. Es tracta d’oferir de forma molt pràctica eines i recursos útils per resoldre els problemes reals que avui es plantegen molts professionals en la seva manera d’apropar-se als clients.
Tots aquells periodistes que es plantegen conèixer noves eines i desenvolupar habilitats negociadores. Professionals que volen aprendre a gestionar de forma eficaç la comunicació davant tot tipus d’interlocutors per trobar punts d’acord i tancar vendes comercials.
Amb estudis de Doctorat per la Universitat de Vic, és Llicenciat en Periodisme per la Universitat Pompeu Fabra i Diplomat en Geografia i Història per la Universitat de Barcelona. Consultor de comunicació, soci i director de JOSEP SALVAT PR, és assessor de comunicació i màrqueting corporatiu per a empreses i organitzacions. Ha estat cap de premsa i relacions públiques a Panasonic i Samsung. És director del Màster en Direcció de Comunicació i Publicitat a ESIC Business School Barcelona, així com professor associat a la UAB.
12/11/2024 Barcelona |
11/11/2024 Barcelona |
11/11/2024 Manlleu |
08/11/2024 Badalona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat