• Taller intensiu de creació de continguts per a xarxes socials

    Objectius del curs

    Crear contingut per a xarxes socials és molt fàcil… o no. Cada canal té les seves característiques i detalls. En aquesta sessió intensiva amb Enrique San Juan, els participants descobriran de forma 100% pràctica com crear continguts per a les quatre xarxes socials més importants en base al model del cas, en viu i en directe. Cal venir preparat per a l’acció trepidant, per treballar en equip i per competir per guanyar a la resta de participants. Aquest taller no és per a qualsevol, és per a persones compromeses amb l’excel·lència i els resultats. L’objectiu és desenvolupar la capacitat de generar continguts d’alt valor per a cada projecte que s’encarregui i en un temps rècord.

    Programa

    El curs no contempla l’explicació de cadascuna de les xarxes socials. S’entén que els participants ja les coneixen i les utilitzen. El curs serà un “mans a l’obra” de forma directa amb les anomenades Big 5:

    • Facebook
    • Twitter
    • Linkedin
    • Youtube
    • Instagram

    Les competències que es desenvoluparan en el taller són:

    • Tècniques efectives de creació de continguts per a cadascun dels quatre canals
    • Treball en equip
    • Posar en pràctica, avaluar i extreure pautes útils
    • Presentació de resultats

    Metodologia

    El curs es basa en l’explicació clara, divulgativa, rigorosa, directa i motivadora dels conceptes englobats en el temari, en la línia que caracteritza les activitats formatives del professor. Les explicacions, aptes per a tot tipus de públic, estan basades en l'experiència professional directa i s'acompanyen d'elements visuals. El curs es completa amb exercicis en grup i varietat de recursos per expandir les matèries exposades en la sessió.

    Requeriments

    El curs està limitat a un màxim de 25 participants. Per inscriure’s, cal complir rigorosament els principis següents:

    • Tenir compte i experiència mínima d’usuari en el moment d’iniciar el taller en cadascuna de les quatre xarxes socials que es treballaran.
    • Haver treballat per a algun projecte en xarxes socials o tenir-ne clarament definit un en el qual treballar en el futur.
    • Assistir amb un ordinador portàtil, PC o Mac.

    Professors

    Enrique San Juan González

    Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l’agència digital Community Internet – the social media company a Barcelona.