• LinkedIn i Personal Branding

    Com projectar la teva figura professional i convertir-te en un referent en el teu sector

    Objectius del curs

    Destacar a LinkedIn, treure partit de la teva pàgina d’empresa, convertir-te en l’expert del teu sector, derivar negoci, dominar l’audiència i generar valor per a la teva marca, són alguns dels avantatges que obtindràs en descobrir els secrets de LinkedIn, la xarxa professional per excel·lència.

    La figura pública d’un professional de la comunicació a les xarxes socials és important. Vine preparat per projectar-te, per brillar, experimentar la popularitat i la notorietat i les oportunitats laborals que et poden proporcionar les xarxes socials.

    Experimentaràs les tècniques i exercitaràs el teu Personal Branding o marca personal. Les xarxes ajuden a multiplicar la rellevància i a obtenir beneficis de moltes menes. Aprendràs com fer-ho bé i assolir l’èxit.

    Programa

    LINKEDIN

    • Per què hauria de ser a LinkedIn?
    • Projecció local i mundial
    • El perfil de la xarxa més professional: sectors involucrats
    • LinkedIn per dins
    • La importància del perfil personal a LinkedIn
    • Les relacions i els contactes
    • El rol dels grups professionals: oportunitats laborals
    • Eina de recursos humans
    • Pensament estratègic a LinkedIn
    • Relacions amb altres xarxes socials

    PERSONAL BRANDING: QUAN LA MARCA ETS TU

    • Com construir una imatge d’èxit
    • Com donar llum a l’expert que portes dins
    • Factors clau per a potenciar la visibilitat
    • Les xarxes socials com a (el teu) mitjà de comunicació
    • Dominar l’art de la intervenció
    • La nostra imatge a Facebook, Twitter, Youtube, LinkedIn i el Blog
    • La catifa vermella de l’èxit en la projecció personal
    • Prepara’t per a la fama a les xarxes socials
    • Final disruptiu de notorietat pública (què és?)

    Metodologia

    El curs segueix el mètode propi d'Enrique San Juan d'explicació clara, divulgativa, rigorosa, directa i motivadora de conceptes englobats en el temari. Les explicacions, aptes per a tot tipus de públic, estan basades en l'experiència professional directa, s'acompanyen d'elements visuals, exercicis grupals i varietat de recursos per expandir les matèries exposades en la sessió.

    Requeriments

    Cal assistir al curs amb un ordinador portàtil i tenir creat un perfil a LinkedIn

    Destinataris

    Tots aquells periodistes i comunicadors d’organitzacions que volen aprofitar el potencial de LinkedIn per extreure’n el màxim rendiment professional i projectar la seva activitat i la seva marca personal.

    Professors

    Enrique San Juan González

    Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l’agència digital Community Internet – the social media company a Barcelona.