El digital està transformant les empreses i se’n parla a tot arreu, creant un context amb molt soroll però… quin profit hauríem de treure a un mitjà com internet? Serveix per a tots els clients i/o empreses? Si estàs pensant en llençar-te al màrqueting digital, comença amb aquest curs bàsic que t’ajudarà a fixar les bases i a tenir una visió panoràmica del món del màrqueting i a fer les passes d’una forma encertada. Tot això acompanyat d’exemples i casos pràctics que ens ajudin a visualitzar els canvis i com ens afecten.
1. Les bases del màrqueting digital
2. El màrqueting digital com a instrument
3. La teva web com a base del teu màrqueting digital
4. Introducció bàsica a altres eines de màrqueting digital
10 hores de teoria amb un enfocament pràctic en què veurem molts casos pràctics d’exemple.
Professionals amb una activitat professional lligada a la presència digital de la seva empresa, marca, o perfil, tant des del punt de visita de la comunicació com del màrqueting, i adaptats al treball dins de l’entorn on-line. No són necessaris coneixements de les plataformes digitals ni tampoc estar familiaritzats amb conceptes bàsics de màrqueting i estratègia en ser un curs bàsic en què s’introduiran aquests temes.
Publicista. Directora creativa en agències dedicades al màrqueting on-line i BTL. Consultora de màrqueting digital i Social Media Strategist per a empreses de diferents sectors. Més de 25 anys d'experiència formant en màrqueting a diferents institucions com IM Digital Business School, UPF BSM, EAE o INESDI.
16/12/2024 Barcelona |
13/12/2024 Barcelona |
12/12/2024 Andorra la Vella |
09/12/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat