• Inbound màrqueting: pla de màrqueting de continguts

    Sessions on line en directe i enregistrades

    Objectius del curs

    Introduir els participants en els conceptes bàsics i les estratègies efectives de màrqueting de continguts per millorar la visibilitat, l'engagement i la conversió en línia. Entendre com el màrqueting de continguts és una part essencial avui en dia de la comunicació digital i com alinear-lo amb els objectius d'una organització en tots els seus canals.

    Programa

    • Introducció al màrqueting de continguts
    • El màrqueting de continguts com a estratègia relacional
    • Format vs contingut vs canal
    • La matriu GAP
    • La metodologia Cluster de Google
    • Topic research & keyword research
    • Branded contents vs màrqueting de continguts
    • Captació de leads a través del màrqueting de continguts
    • Tècniques de generació de contingut
    • Canals de distribució de contingut: SEO, xarxes socials, email marketing, etc.
    • La planificació editorial i el pla de contingut
    • Mètriques clau per mesurar l'èxit: trànsit, compromís, conversions, etc.
    • Tendències emergents: realitat augmentada, intel·ligència artificial, etc.

    Metodologia

    6 hores en línia amb un enfocament pràctic veient múltiples exemples.

    Destinataris

    Professionals amb una activitat preferentment lligada a l'elaboració de continguts en un o diversos canals de distribució de contingut (no només Xarxes Socials).

    Professors

    Pilar Yépez

    Publicista. Directora creativa en agències dedicades al màrqueting on-line i BTL. Consultora de màrqueting digital i Social Media Strategist per a empreses de diferents sectors. Més de 25 anys d'experiència formant en màrqueting en diferents institucions com són IM Digital Business School, UPF BSM , EAE o INESDI.