● Prendre consciència de la necessitat de treballar la igualtat de gènere a les xarxes socials.
● Entendre quines són les passes correctes per fer-ho.
● Aplicar aquests paràmetres als casos particulars de l’alumnat.
● El llenguatge, una eina més poderosa del què pensem
● El llenguatge audiovisual: imatges i vídeos
● Purplewashing
● Exemples: què hem de fer i què No hem de fer
● Exercicis: practiquem amb els casos de l’alumnat que assisteix al curs
Aquest curs està plantejat d'una manera pràctica, entenedora, clara i dinàmica. Combinarem la part teòrica amb l’anàlisi de casos exposats i la pràctica del que s’expliqui a classe sobre els continguts de l’alumnat.
Totes aquelles persones que comuniquen o volen comunicar a les xarxes socials, i també aquelles a qui una tercera persona o empresa els gestiona les xarxes socials. Periodistes, blocaires, responsables de màrqueting, membres de departaments de comunicació, community managers, creadors de contingut on line, etc.
Periodista, docent i consultora en comunicació, especialista en comunicació inclusiva i no sexista. Sòcia fundadora de la cooperativa La Sembra, agència de comunicació social. Va ser directora de laMalla.cat, cap de planificació editorial no diària a Prisacom i responsable de nous projectes digitals a LaVanguardia.com
21/11/2024 Granollers |
18/11/2024 Sant Cugat del Vallès |
15/11/2024 Barcelona |
14/11/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat