• Igualtat de gènere a les xarxes socials

    Objectius del curs

    ● Prendre consciència de la necessitat de treballar la igualtat de gènere a les xarxes socials.

    ● Entendre quines són les passes correctes per fer-ho.

    ● Aplicar aquests paràmetres als casos particulars de l’alumnat.

    Programa

    ● El llenguatge, una eina més poderosa del què pensem

    ● El llenguatge audiovisual: imatges i vídeos

    ● Purplewashing

    ● Exemples: què hem de fer i què No hem de fer

    ● Exercicis: practiquem amb els casos de l’alumnat que assisteix al curs

    Metodologia

    Aquest curs està plantejat d'una manera pràctica, entenedora, clara i dinàmica. Combinarem la part teòrica amb l’anàlisi de casos exposats i la pràctica del que s’expliqui a classe sobre els continguts de l’alumnat.

    Destinataris

    Totes aquelles persones que comuniquen o volen comunicar a les xarxes socials, i també aquelles a qui una tercera persona o empresa els gestiona les xarxes socials. Periodistes, blocaires, responsables de màrqueting, membres de departaments de comunicació, community managers, creadors de contingut on line, etc.

    Professors

    Sílvia Llombart Monner

    Periodista, docent i consultora en comunicació, especialista en comunicació inclusiva i no sexista. Sòcia fundadora de la cooperativa La Sembra, agència de comunicació social. Va ser directora de laMalla.cat, cap de planificació editorial no diària a Prisacom i responsable de nous projectes digitals a LaVanguardia.com