Whatsapp és actualment una aplicació present en més del 90% dels mòbils de l’Estat espanyol. Poden les empreses fer servir aquesta eina tan present en les nostres vides com a eina de màrqueting? La resposta és sí. En aquesta curs veurem com s’ha de fer servir Whatsapp per fer campanyes de màrqueting, tipus de continguts, atenció al client, tipus de llenguatge, etc.
Aquest curs està plantejat d'una manera pràctica, entenedora, clara i dinàmica. Totes les explicacions que es facin s'acompanyaran d'exemples explicatius per entendre perfectament el contingut.
Els assistents han d’estar donats d’alta al servei de Whatsapp i tenir instal·lada l’aplicació als seus mòbils.
Totes aquelles persones que tinguin un negoci o servei i vulguin incorporar Whatsapp dins la seva estratègia de màrqueting.
Periodista, docent i consultora en comunicació, especialista en comunicació inclusiva i no sexista. Sòcia fundadora de la cooperativa La Sembra, agència de comunicació social. Va ser directora de laMalla.cat, cap de planificació editorial no diària a Prisacom i responsable de nous projectes digitals a LaVanguardia.com
12/11/2024 Barcelona |
11/11/2024 Barcelona |
11/11/2024 Manlleu |
08/11/2024 Badalona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat