Des del 2015, les factures dirigides a l'administració pública ja són electròniques per obligació. Moltes empreses i autònoms, per tant, ja han integrat en els seus processos la facturació electrònica des de fa temps, però per a la resta és una novetat a la qual aviat s'hauran d'adaptar.
Amb l'entrada en vigor de la Llei Antifrau i la Llei Crea i Creix a partir de 2025, empreses i autònoms es troben amb noves obligacions en la gestió de la facturació. L'adopció de la factura electrònica serà una necessitat legal a partir de l’any vinent.
1. Factura electrònica, conceptes clau:
- Llei Antifrau
- Verifactu
- Llei Crea i Creix
2. Com afecten aquests canvis a les empreses i autònoms i en concret als periodistes
3. Quant de temps tenim per fer el canvi
4. Què podem fer per adaptar-nos-hi? Explicació pràctica de la gestió de facturació segons la normativa:
- Com fer una factura adaptada a l'obligació fiscal
- Com enviar la factura al meu client
- Sistema Verifactu: què fer desprès amb la factura
Àrea Manager a la consultora tecnològica Esofitec
20/11/2024 Barcelona |
18/11/2024 Sant Cugat del Vallès |
15/11/2024 Barcelona |
14/11/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat