El patrocini segurament és l’eina més transversal i una part estratègica per a moltíssimes marques. Es tracta d’una disciplina que engloba comunicació externa, interna, PR, comercial i accions de màrqueting digital potent. Aquest curs mostrarà els principis bàsics de com enfocar un patrocini com a marca i com a projecte que necessita recursos per desenvolupar-lo. Aprendrem a fer un dossier de patrocini, a posar preus i valorar actius, a comercialitzar i comunicar; a generar leads qualificats i tot des d’una vessant pràctica.
El curs combina l’exposició de conceptes amb exemples i casos d’estudi i exercicis pràctics.
Totes aquelles persones que volen a través dels patrocinis aconseguir recursos per impulsar els seus projectes, esdeveniments, actes, celebracions, etc. Periodistes i consultors de comunicació que treballen en l'àmbit de la comunicació corporativa i busquen adoptar noves eines. També està obert a professionals que no s’hi dediquen, però volen ampliar coneixements en aquesta matèria com a un nou àmbit laboral.
Professor
Jordi Aragonés
Màster en Direcció de Màrqueting per Esade, Llicenciat en Ciències Empresarials i Comunicació; Membre de Dircom Catalunya. Ha estat responsable de les àrees de patrocini de la Cambra de Comerç de Barcelona i El Terrat. Dirigeix l’agència el Impacto ( especialitzada en Sponsorship i Branded Content). També és docent en postgraus i graus a diverses Universitats ( EIP, ESIC, ESERP) i és responsable de l’àrea de desenvolupament de Negoci de Wo Barcelona, agencia creativa i de disseny gestionant el departament per a les accions especials i patrocinis de diverses marques.
16/12/2024 Barcelona |
13/12/2024 Barcelona |
12/12/2024 Tarragona |
12/12/2024 Andorra la Vella |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat