• Elaboració d'un Pla de Comunicació

    Curs Presencial

    Objectius del curs

    El curs té com objectiu que els participants sàpiguen com plantejar, desenvolupar i dur a terme un pla de comunicació estratègic en totes les seves fases (auditoria; missió i visió; estratègies; públics; accions; avaluació i control) en el marc de qualsevol tipus d'organització i tenint en compte les darreres tendències en comunicació corporativa i els nous canals d'informació.

    Les classes combinaran els exercicis pràctics amb el format lectiu i s'utilitzarà la metodologia del cas per exemplificar determinades situacions.

    Programa

    1. Comunicació corporativa: últimes tendències
    2. La metodologia del pla de comunicació
    3. Fases del Pla de comunicació:
      • Auditoria
      • Missió
      • Visió
      • Estratègies
      • Accions
      • Control i seguiment
    4. Creativitat

    Metodologia

    Les classes tindran un format lectiu convencional, fent servir la metodologia del cas per exemplificar algunes situacions. Tanmateix es faran exercicis pràctics a classe.

    Destinataris

    Professionals del món del periodisme i la comunicació; titulats universitaris de qualsevol especialitat o persones que volen crear la seva pròpia empresa i que volen ampliar i/o aprofundir els seus coneixements en el món de la comunicació empresarial.

    Professors

    Josep M. Brugués del Moral

    Llicenciat en Periodisme per la UAB i postgrau en Relacions Públiques per la Universitat de Washington a Seattle (EUA). Professor associat a la Universitat Ramon Llull; Barcelona School of Management-UPF; UOC i Universitat Pompeu Fabra. Official Trainer a Dale Carnegie. Consultor especialitzat en formació de portaveus i comunicació de crisi.