La tècnica de l’Storytelling consisteix a comunicar a través de la narrativa amb l’objectiu de provocar emocions i crear un vincle amb el receptor. Els beneficis de comunicar amb relats són múltiples com, per exemple, potenciar la marca, generar impacte, fomentar la retenció del missatge i augmentar l’engagement amb el públic. En aquesta càpsula t’explicarem en què consisteix l’Storytelling i com crear històries que funcionin.
Objectiu general
Objectius específics
Continguts
El curs consta d’un vídeo que es podrà consultar en qualsevol moment durant el curs. No inclou tutoria del professorat.
L'horari indicat al marge dret és orientatiu. Com el vídeo està enregistrat, l'alumnat pot accedir als materials els dies i hores que prefereixi fins a la data de finalització del curs.
Professionals de qualsevol disciplina que utilitzin la redacció digital en el seu dia a dia professional i vulguin millorar la seva tècnica.
Periodista i escriptor. Doctor en Comunicació Social. Professor associat de Tècniques de redacció en Relacions Públiques a la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i de Comunicació, teories i tècniques a la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).
16/12/2024 Barcelona |
13/12/2024 Barcelona |
12/12/2024 Andorra la Vella |
09/12/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2025
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat