Cas 1: Telepizza
La innovació en la comunicació online. L’atenció al client és una de las prioritats de Telepizza actualment, tant amb la seva app com a través de la web ofereixen gestió ràpida de les comandes, a més de la potenciació en xarxes socials. Són molt creatius en les campanyes que realitzen, utilitzant inclús els seus fracassos per vendre més (Campanya Halloween i les pitjors pizzas llençades al mercat). Els clients digitals de Telepizza gasten un 40 % més que les comandes per telèfon i són molt més fidels.
Cas 2: Publicitaris implicats. Kill the Indifference Challenge
Publicitaris Implicats és una associació sense ànim de lucre que aquest any ha creat un challenge per donar visibilitat a les malalties rares, han aconseguit repercussió en mitjans. Les xarxes socials han estat crucials per aconseguir la participació de més de 700 persones en aquest challenge i la posterior repercussió en mitjans de comunicació convencionals.
Cas 3: El teu propi pla de comunicació digital: realització del teu propi pla de comunicació digital o per a una marca per a la qual es treballi.
En cada cas es tractarà:
Es treballarà sobre casos pràctics i es realitzarà un pla de comunicació digital per a la marca personal o per a un client.
Especialista en marketing digital y social media. Consultor y asesor en RRPP y Personal Branding. Director General de la agencia de marketing y comunicación LaLio y autor del libro “Marca la Diferencia”. Imparte cursos sobre digital management y habilidades directivas en distintos centros y universidades como ESIC, UIC, Blanquerna, EAE, etc.
21/11/2024 Granollers |
18/11/2024 Sant Cugat del Vallès |
15/11/2024 Barcelona |
14/11/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat