• Digital Media Management per a comunicadors - Nivell avançat

    Objectius del curs

    • Gestionar-se de forma efectiva la comunicació digital de qualsevol professional autònom.
    • Definir l’estratègia adequada de comunicació digital d’una marca.
    • Conèixer les últimes tendències en social media.
    • Saber crear contingut que generi interès, engagement i ajudi a augmentar seguidors.
    • Narrativa transmèdia i storytelling: el contingut que millor funciona a les xarxes i a Internet.

    Programa

    Cas 1: Telepizza

    La innovació en la comunicació online. L’atenció al client és una de las prioritats de Telepizza actualment, tant amb la seva app com a través de la web ofereixen gestió ràpida de les comandes, a més de la potenciació en xarxes socials. Són molt creatius en les campanyes que realitzen, utilitzant inclús els seus fracassos per vendre més (Campanya Halloween i les pitjors pizzas llençades al mercat). Els clients digitals de Telepizza gasten un 40 % més que les comandes per telèfon i són molt més fidels.

    Cas 2: Publicitaris implicats. Kill the Indifference Challenge

    Publicitaris Implicats és una associació sense ànim de lucre que aquest any ha creat un challenge per donar visibilitat a les malalties rares, han aconseguit repercussió en mitjans. Les xarxes socials han estat crucials per aconseguir la participació de més de 700 persones en aquest challenge i la posterior repercussió en mitjans de comunicació convencionals.

    Cas 3: El teu propi pla de comunicació digital: realització del teu propi pla de comunicació digital o per a una marca per a la qual es treballi.

    En cada cas es tractarà:

    • Estratègia a Internet
    • Importància del contingut i creació d’un estil propi i disruptiu
    • Storytlling
    • Transmèdia
    • Noves xarxes socials
    • Blog i web
    • Big Data i Anàlisi de resultats

    Metodologia

    Es treballarà sobre casos pràctics i es realitzarà un pla de comunicació digital per a la marca personal o per a un client.

    Destinataris

    • Professionals del sector de la comunicació o màrqueting off-line que vulguin conèixer el món de la comunicació digital i com gestionar la comunicació digital pròpia o d’una empresa.
    • Professionals en comunicació digital o periodisme digital que vulguin ampliar coneixements i explorar les noves tendències del sector.
    • No professionals del sector que vulguin conèixer les principals pràctiques del món de la comunicació digital i multimèdia.
    • Professionals de la publicitat, disseny, creativitat que desitgin ampliar la seva formació en formats multimèdia.

    Professors

    Chal Jiménez Vinuesa

    Especialista en marketing digital y social media. Consultor y asesor en RRPP y Personal Branding. Director General de la agencia de marketing y comunicación LaLio y autor del libro “Marca la Diferencia”. Imparte cursos sobre digital management y habilidades directivas en distintos centros y universidades como ESIC, UIC, Blanquerna, EAE, etc.